bada os 1.2 yardim lazim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

adaana

Üye
    Konu Sahibi
bada os 1.2 yardim lazim
arkadaslar ben almayadayim wawe s8500 bada 1.2. yuklemek istedim kies uzerinden ama telefon vadafon hatli ve acilista vadafon logosu cikiyor kies guncellemesi sonucundada versiyonum s8500BUJI47s8500VFGJI4 VD2
oldu ve hala bada 1.0 olarak gozukuyor telefon fw.

Bu konuda yardimci olabilecek varmi acaba
 

dla11

Üye
xxjl2 yükleyebilirsin bada 1.2 olur
 
Telefonun spot dışardan getirilmiş (Tahminim Almanya) Türkiyede güncelleme yapamazsın kies üzerinden. Orginal roma dönüş yapma işlemleri var onu yaparsan hallolur ben bi kaç telefona yaptım vodafone die açılıyodu.
 

adaana

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler ilginiz icin.
 
Telefonunda sim kilit var gibi duruyor
*#7465625# i tuşla. Çıkan menüde herhangi biri ON yazıyorsa multiloadera falan girme sakın. Telefonu kullanılmaz hale getirirsin
 

adaana

Üye
    Konu Sahibi
hepsi off bir problem olmaz degilmi
 

Waveman

Üye
Hepsi off sa bi sorun çıkmaz iyi bilmiosan deneme bilen birisine yaptır dikkat gerektiriyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...