BADA 2.0 Daha ne olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

esbalat

Üye
    Konu Sahibi
BADA 2.0 Daha ne olsun
[video=youtube;jserUk8bPz8]http://www.youtube.com/watch?v=jserUk8bPz8&feature=player_embedded#at=129[/video]

Mükemmelik Daha ne olsun....
 
Tepkiler: ares_53 ve brksnr
arkdaşlar bu nedir samsung wave bada 2.0 mı yoksa yeni telefonmu
 

erem.qns

Üye
Yeni Bada OS. Telefon ise sadece animasyon için kullanılmış sanırım
 

eaagent

Üye
videonun tarihi ne zman ki
 

Noks

Üye
cepten giriyorum duzgun paylasirsan bende izleyebilecegim
 

halil45

Üye
bu bada 2.0 ise bence süper olmuş...
 

mavrick

Üye
arkadasim bu video 3 aylik nerdeyse daha once 5 -6 kez verildi bu bada 2.0 degil!!!!
 

X-7

Üye
pardonda video'nun hiçbir yerinde bada 2.0 diye bi ibare göremedim.Nasıl bu kadar eminsiniz?

samsungmania'ya katılıyorum bada 2.0 değil bu.Bence
 

esbalat

Üye
    Konu Sahibi
touch wiz 3.0 miş :O
 

frukan

Üye
BADA 2.0 değil bu. Touchwiz 3.0 tanıtımı. Saçmalamayın wave ya da wave 2 kullananlar nasıl yorum yapıyorsunuz? Elinizdeki telefonu biraz daha kurcalasanız iyi olur!
 

eaagent

Üye
android arayuzu zaten bu
 
TouchWiz, OS tan bağımsız olarak Samsung tarafından geliştirilip kendi telefonlarına entegre ettiği bir arayüz. Samsung Galaxy, Wave, Jet vs. gibi sistemleri birbirinden farklı bir sürü telefon bu arayüzü kullanır. Galaxy SII ile beraber 4. sürümünü kullanmaya başlayacaklar.

Verilen video oldukça eskidir ve Bada'nın konsept videosudur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...