Babyface Olmak

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
Babyface Olmak
sizce iyi birsey mi cevremdekiler hep bana oyle diyor iyi yanlari neler ve ne de demek 17 yasindayim ve kucuk gostriyorum acaba bu yuzdenmi
 

Uhops

Üye
Babyface=bebek suratlı
Hiç sakal falan yoksa beyaz ve yumuşaksa babyface olunuyor galiba.
 
biraz sakal çıkıyorsa sorun yok knk
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
sakal daha yeni cikmaya basladi tenim de beyaz ve de yumusak sizce iyi birsaymi peki
 
Tepkiler: İhtiyar007
kızlar esmerlerden hoşlanıyor ama beyaz tenli seven kızlarda var
 

Uhops

Üye
Bence iyi bişey Sağdan soldan sakal geleceğine...
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
nedense fazla yararini goremedim
 

bashland

Üye
sizce iyi birsey mi cevremdekiler hep bana oyle diyor iyi yanlari neler ve ne de demek 17 yasindayim ve kucuk gostriyorum acaba bu yuzdenmi

Kafana takacak bisey değil. Ortamlarda küçük göründügün için belki zorluk çekebilirsin ama yine karakterin yaşını belli eder yüzünde etkisiz kalır kız açısından soruyosan her ne kadar bir kıza yaklaşman kolay olsada kızlar genelde sert ve kendinden büyük görünümlu erkeklerden hoslanir. Ama kismetinde yazilan neyden hoslanirsa hoslansiz seni sevicek..
 

bashland

Üye
sizce iyi birsey mi cevremdekiler hep bana oyle diyor iyi yanlari neler ve ne de demek 17 yasindayim ve kucuk gostriyorum acaba bu yuzdenmi

Kafana takacak bisey değil. Ortamlarda küçük göründügün için belki zorluk çekebilirsin ama yine karakterin yaşını belli eder yüzünde etkisiz kalır kız açısından soruyosan her ne kadar bir kıza yaklaşman kolay olsada kızlar genelde sert ve kendinden büyük görünümlu erkeklerden hoslanir. Ama kismetinde yazilan neyden hoslanirsa hoslansiz seni sevicek..
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
genelde yakisikli olarak gorur ama okul disinda okulda ise okul kiyafetleri yuzunden kucuk gosteriyorum bide kilo alabilsem
 

bashland

Üye
Dusunme bunlari sen kendine guven yeter kardesim takma kafana boyle seyleri
 

EroL

Emekli Yönetici
Asla kötü bir şey değil aksine avantaj senin için ilerleyen yıllarda bunun farkına varacaksın.
 
Tepkiler: GDDR5

Mert

Üye
Sabah kalkıp tıraş olma eziyetini yaşamıyorsun. Yetmez mi?
 
Tepkiler: GDDR5
bence iyi birşey çünkü daha geç yaşlanacaksın ve ilerleyen yaşlarda daha genç gözükeceksin.
 
Tepkiler: GDDR5
@HackerMet yok kardeşim bende baby faceyim okulda bazılalrı bana kız demiştide ondan demiştim. çocuğu tehdit ettikten sonra daha diyemedi. merak etme iyi bir şey
 
Tepkiler: GDDR5

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
#sasasa bende iyi birsey olarak goruyorum ama ileride gorucez artik
 

Murat Alper

Moderator
benimde sakallar çıkıyor ama seyrek uzamasıda çok yavaş oluyor ya
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
aynen bendede ole