Babamın Bana Hediyesi

    Konu Sahibi
Babamın Bana Hediyesi
Arkadaslar babam bana bu pcyi alıyor bana çok iyi geldi sizce nasil

 
    Konu Sahibi
Mafia 2 yi full ayarda oynatır mi
 

Uhops

Üye
Full oynatmaz gibi ama ekran kartı genede güzel.
 
    Konu Sahibi
Hmm heralde.beni oyunlar için yeterli olur mu

Mafia 2
Pes 14
Fifa 14
Crysis 3
Test Drive Unlimineted 2
City Car Driving
Outlast
 

Uhops

Üye
Hepsini oynatır. Ama özelliklede Crysis'de high zorlanır gibi.
 
    Konu Sahibi
Iyi benim eski sistemden iyi yoksa sistem bu olcakti

Xiagmatek asgazt 382 pure black edition 500 w kasa
Cooler master sickleflow 120mm kırmızı led sessiz fan x2
Amd A10 6800k socket fm2 4.1 ghz 4mb cache 32 nm islemci + hd8670d ekran karti
WD 3.5 500 gb cavier green intellipower sata 3.0 64 mb cache hdd
Gskill 8gb ripjaws ddr3 1600mhz cl9 1.5 v tek modül ram
Gigabyte f2a55m-hd2 soket fm2 ddr3 2400mhz (o.c.) sata 2.0 dvi&hdmi.anakart


Bu sistemmi daha guzel yoksa i5limi
 

Uhops

Üye
Bi bilgim yok ama AMD daha iyi gözüküyor. 4.1GHz

Bide RAM çift kanal olursa daha performanlı olur.
 
    Konu Sahibi
Bir tane daha ram takarim yanına
 
Tepkiler: GDDR5
i5 olan daha performanslı çalışır ama 300-400TL kadar daha pahalı, eğer i5 olan maddi olarak sıkıntı çıkarmayacaksa i5 li olanı al.
 

marist

Üye
Hayırlı olsun, güzelmiş iyi günlerde oynarsın inşallah
 

fk555897

Üye
Ekran kartını değiştirmeni öneririm.
 
ekran kartını yükseltirsen fiyat 200-300 TL daha artar. i5 li olan sistemi al madem baban hediye ediyor içinden gelmiş al bu sistemi.
 
    Konu Sahibi
Yani benim oynamak istediğim oyunlar high olursa iyi olur yazıyor birkac post yukarda onlara yetse olur