Babam galaxy s3 aldi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

Bu sabah iyice inceledim ve temple run kurdum s3 e tarafcilik yapmiyorum ama sanki bana s3te fps az daha dusuk hissi verdi iphone ise cok akici beni cezbeden tek yonu buyuk ekrani oda bazen sikinti cikarabiliyor
 

Türe

Üye
evet temple run androidlerde ios a nazaran biraz daha hantal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...