Babalarinizin Kiymetini Bilinn ..

  • 7 Ekim 2012
  • 593 Okunma
  • 15 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Kizsalarda, Dovselerde, Onlara Kizmayin ..

    Ben 6 Senedir Babamdan Ayriyim .. Gecen Fotografini Gordum .. 6 Senede Yaslanmis Sanki .. Allah Kimseye Ne Anasizlik Nede Babasizlik Nasip Etmesin .. :(
     


    Yazan: Mazlum Somer
    abandonware ve .Murat. bunu beğendi.
  2. Hayırdır neden ayrısın :( çok zor Olur yaa
     
  3. Amin kardeşim
    ama hep kaybettikten sonra değerini biliyoruz
     
  4. Sebebini Sorma Be Kardesim .. :(

    Onemli Olan Hayattayken Deger Bilmek ..

    Kaybettikten Sonra Deger Bilmek Birsey Kazandirmiyorr ..

    Alistim Artik .. :(
     
  5. Kıymet bilinecek yanları varsa tabii...
     
    .Behzat Ç. bunu beğendi.
  6. @5 adam babasını sevmiyor beyler
     
  7. muhammet abi deme öyle ya :züü:
     
  8. yazdığın yoruma dikkat et adamın neler yaşadığını bilmiyorsun sen
     
  9. Evet dediğine katılıyorum.Dünyadayken hic gitmiceklermiş gibi düşünüyoruz ama elbet bir gün hepimiz öleceğiz.

    Bu arada kardeşim ayrılık bildiğin üzere çok zor bişeydir,Allah yardımcın olsun
     
  10. haklısın allah hepimizin yardımcısı olsun
     
  11. ne anne ne baba bakcaksın başının çaresine
     
  12. ben 2 yaşındayken kaybettim hatırlamam bile en küçük evlatı benim cebimdeki 10 krş
    bile ondan anneme kalan emekli maaşından
     
    Mazlum Somer bunu beğendi.
  13. Pazar kahvaltısında sucuğun en büyük kısmını bana ayıran, bir bakışıyla çok şey anlatabilen, hep güçlü gözüken, hastalandığımda başımda uyuya kaldığını farkettiğim, şuan gözlerimi sulandırabilen yüce insan. Seviyorum lan seni!
     
    Mazlum Somer bunu beğendi.
  14. :bye: zor olsa gerek
     
    Mazlum Somer bunu beğendi.
  15. +9856984
     
  16. babamı severim hep benim iyiliğimi düşünüyor.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
16/11/2018 - 00:59