B7300 kasma ve kitlenme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BrARES

BrARES

Üye
    Konu Sahibi
B7300 kasma ve kitlenme sorunu
msj yazarken vea msj geldıgınde tel kıtlenıo vea kasmaya başlıo acık uygulamada yok neden oluo acaba telekom kampanyasından 2 tane almıstık 2sındede aynı sorun war hard format attım duzelır gıbı oldu yıne kasıo ve kıtlenıo ne yapmalıyım
 


elmass

Üye
kardeş bendede aynı sorun var pazartesi servise göndercem çözemezlerse şikayet edecem teli değişsinler
 

sihirbaz7

Üye
bu telefondan ben de aldım. Türk Telekoma geri göndereceğim. ÇOK KÖTÜ BİR TELEFON. TT bizi kazıkladı :(
 
caner_adu

caner_adu

Üye
bende aldım ama sorun ne zaman çıktı beyler??? bende şuanlık bişey yok ???
 
troya2

troya2

Üye
bendede eynısı var hiçbir şekilde kasma eonma yapmıyor.yüklediğiniz programlardan kaynaklanabilir belki :hmmm
 

ufuktasdan

Üye
arkadaşlar bu telefon bildiğiniz pc telefonla çok uğraşırsanız veya çok program yüklerseniz bilinmedik yerlerden kasar tabi pc lerde olduğu gibi.telefon wiriless özellikli girin internete marketplace var telefonda indireceğinizi orda ücretsiz indirin.
 
merakli1i

merakli1i

Üye
telefonda herhangi bi kasma yok ama hafızanız az olabilir açık kalan programlar yüzünden de kasma olur aynı telefondan bende 2 tane aldım biri ekran arızlı çıktı sıfırı geldi ikisinde de bi sorun yok süper çalışıyor sen yüklediğin programlara dikkat et bence kardeş
 

willo

Üye
b7300 telefonum tuş kildine güvenlik kodu akoydum fakat kilit kodunu giriyorum acılmıyor bir türlü asıl sorun ise telefon acılıp kapandığında yine bu kilit kodunu istiyor nasıl format atarım yada bu bölümü iptal ederim lütfen acil yardım :(

--------------- Ekleme ---------------

lütfen acil yardım arkadaşlar:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt