perfectlover
Üye
Aziz Yıldırım Bombaladı.
Başkan Yıldırım dün FBTV'den canlı yayınlanan konuşmasında çarpıcı açıklamalarda bulundu. İşte ayrıntılar:
-İnsanları mutlu edersem, sevinirim
Tabii ki, üst üste 5 sene şampiyon olmayı isterim. Ama Galatasaray 4 yıl olmuş, onu örtmek için değil. O bana birşey vermez. Ben, dev bir şirket, holding yaratabiliyorsam, insanları mutlu edebiliyorsam mutluluk duyarım. Fenerbahçe, Avrupa’da şampiyon olsa sevinmeyeceğim mi? Benim en büyük arzum bu. İleride bununla anılmak bir onur.
Kulüpler Birliği’nde konuşulan tek konu var; Havuzda bu kadar para var, şu kadarını siz alın, bu kadarını biz alalım. Her toplantıda bunun kavgası yapılır. Diğer kulüplerin de daha yukarı çıkabilmesi için havuz sisteminin yeniden oluşmasından yana olduğumuzu açıkladık. Haziran ayında bir araya geldiler, bize birşey anlatmadan havuz sisteminin kendi istekleri doğrultusunda değişmesi için önerge verdiler. 4 büyük kulüp anlaştık, federasyonla pazarlıklar yaptık. Federasyon büyük yanlış yaptı ve biz 4 büyük kulüp, daha fazla para almaya hak kazandık. Dokunmasalar, hiçbir şey yok.
-Bazılarının kafası hiç çalışmıyor
Tartışmalardan sonra 4 kulüp, Kulüpler Birliği’nde olmayacağımızı duyurduk. Bunu imzalayıp, dağıttık. Biz sözümüzün arkasında durduk ama bu yüzden suçlu olduk. Havuz sisteminin içindeyiz. Fener TV, yayın hakkını alacak diyorlar. Ya insanların kafası çalışmıyor, ya da kasıtlı söylüyorlar. 150 milyon dolar verip, bunu alıp, kulübü mü kapattıracağız. Böyle saçma şey olur mu.
Federasyon 2. başkanının söylediği birşey var; ‘Hakem hataları hep Fener’e yapılıyor. Bu yüzden seçim yapılmalı’ diye. Federasyonu kim kurarsa kursun, böyle bir operasyonu gündeme getirdiği anden itibaren kendi gidişini hızlandırır. Hiç tedirgin değilim. Kaliteli bir takımımız var. Türkiye’de bizim dışımızda, 2 ve 3. ligde de rezalet hakem hataları vardı.
Gücümüz var, inkar etmiyoruz ama doğruluk. Herşeyde doğruyuz. Aleyhimizde de doğruyuz. Ama bazen yanlış yerlere çekilmesin, gündem değişmesin diye konuşmadık. Özhan bey, kulübünün hakkını korumak için konuştu, bunu haklı buluyorum. Ama Kulüpler Birliği Başkanı olarak konuşması yanlış. Özhan beyi tanıdığım, sevdiğim için kongrede kazanması için dua ettim. Eğer benim duamla olmuşsa, mutlu olurum. Mehmet Cansun, UEFA Başkanı’nın eşine 120 bin dolarlık hediye aldığını söylüyor. Bayram değil, seyran değil, niye böyle bir hediye verdin? Bunun altından kalkamazlar.
-Bu sözlere gülüp geçiyorum
Biz, tarihimizle övünen bir kulübüz. ‘Fenerbahçe’yi Galatasaraylılar kurdu’ sözüne gülüyorum. Kuvayi Milliye ruhuyla yaşayan bir kulübüz. Kurtuluş Savaşı ve sonraki yıllarda niye Fenerbahçe’ye çok sevgi var! Kuruluşumuzdan beri Atatürk’ü hep andık. 100 yıllık tarihleri boyunca Atatürk’ten bahsetmeyenler, şimdi ona sahip çıkmaya çalışıyor. Böyle belgeler, varsa 100 yıl sonra ortaya konmaz.
5149 sayılı yasa çıkınca, bedava bileti kaldırdık, otobüsleri iptal ettik. Son zamanlarda kendilerine sponsor buldular. Bilet alıyor ve bir yıldır bana pankart açıyorlar, “Sen seni sev, biz bekleriz” gibi. Bunlar beni tanımıyor. Bu beyler geliyor, tribünlere rahatsızlık veriyor. Turnikelerdeki insanları taciz ediyorlar. Bir biletle 2-3 kişi giriyorlar içeri. Bunu zamanla yok edeceğim. Bu konuda çok kararlıyım. Davulları da kaldıracağım. Pankartları, locadan talimat veren açtırıyor. Tüm gruplara baskı yapmaya çalışıyorlar. Fenerbahçe’ye karşı eylem yapıyorlar. Siz kimsiniz ki, Fenerbahçe’ye eylem yapacaksınız. Hem de benim bulunduğum yerde. Bunlar Fenerbahçeli değil, rant üyeleri. Locada oturan beyefendi alıp, özel uçakla Kayseri’ye götürüyor. ‘Bilmem ne reis’ diye bağırıyorlar. Fenerbahçe’de tek reis var, o da benim. Anadolu’da genç çocuklar, bunları niyetini bilmeden peşine takılıyor. Grup kalabilirler ama içindekiler temizlenecek. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağım.
-Bunların hepsini temizleyeceğim
Sürekli ölmüş anneme küfür edenlerle bir araya geliyorlar. Herşeyi beraber yapıyorlar. Biri çiçek, biri baklava veriyor. Benim anneme küfür edenlerle devamlı birlikte olacak, sohbet edeceksiniz. Demek ki, işin içinde siz de varsınız. O zaman, sizi buradan uzaklaştırmak için ne gerekiyorsa yaparım. Fenerbahçe’ye bir lira faydası olanı omuzumda taşırım ama bu tipleri de yok edeceğim. Rant kapıları kapanacak. Fenerbahçeliler gelecek buraya. Kimseden çekinmem. Lider, Fenerbahçe Başkanı’dır. Başka lider yok burada herkes bilsin. Sponsorları ve destekçileri uyarıyorum. ‘Biz yaptık, affet’ pozisyonuna girmeyelim. Beni oraya getirmesinler. Çıkıyorlar tribüne, oynamadığımız rakibe küfür ediyorlar. Cesaretin varsa, gidip onların bulunduğu mekande küfür edin. Genç çocukları kavgaya sokup, sonra kaçıyorlar. Adam gibi gelecek, adam gibi gidecekler. Biletlerini de cepten alacaklar. Diğer kulüplere de çağrıda bulunuyorum; aynı şeyi yapsınlar.
Kaynak: Fanatik
-İnsanları mutlu edersem, sevinirim
Tabii ki, üst üste 5 sene şampiyon olmayı isterim. Ama Galatasaray 4 yıl olmuş, onu örtmek için değil. O bana birşey vermez. Ben, dev bir şirket, holding yaratabiliyorsam, insanları mutlu edebiliyorsam mutluluk duyarım. Fenerbahçe, Avrupa’da şampiyon olsa sevinmeyeceğim mi? Benim en büyük arzum bu. İleride bununla anılmak bir onur.
Kulüpler Birliği’nde konuşulan tek konu var; Havuzda bu kadar para var, şu kadarını siz alın, bu kadarını biz alalım. Her toplantıda bunun kavgası yapılır. Diğer kulüplerin de daha yukarı çıkabilmesi için havuz sisteminin yeniden oluşmasından yana olduğumuzu açıkladık. Haziran ayında bir araya geldiler, bize birşey anlatmadan havuz sisteminin kendi istekleri doğrultusunda değişmesi için önerge verdiler. 4 büyük kulüp anlaştık, federasyonla pazarlıklar yaptık. Federasyon büyük yanlış yaptı ve biz 4 büyük kulüp, daha fazla para almaya hak kazandık. Dokunmasalar, hiçbir şey yok.
-Bazılarının kafası hiç çalışmıyor
Tartışmalardan sonra 4 kulüp, Kulüpler Birliği’nde olmayacağımızı duyurduk. Bunu imzalayıp, dağıttık. Biz sözümüzün arkasında durduk ama bu yüzden suçlu olduk. Havuz sisteminin içindeyiz. Fener TV, yayın hakkını alacak diyorlar. Ya insanların kafası çalışmıyor, ya da kasıtlı söylüyorlar. 150 milyon dolar verip, bunu alıp, kulübü mü kapattıracağız. Böyle saçma şey olur mu.
Federasyon 2. başkanının söylediği birşey var; ‘Hakem hataları hep Fener’e yapılıyor. Bu yüzden seçim yapılmalı’ diye. Federasyonu kim kurarsa kursun, böyle bir operasyonu gündeme getirdiği anden itibaren kendi gidişini hızlandırır. Hiç tedirgin değilim. Kaliteli bir takımımız var. Türkiye’de bizim dışımızda, 2 ve 3. ligde de rezalet hakem hataları vardı.
Gücümüz var, inkar etmiyoruz ama doğruluk. Herşeyde doğruyuz. Aleyhimizde de doğruyuz. Ama bazen yanlış yerlere çekilmesin, gündem değişmesin diye konuşmadık. Özhan bey, kulübünün hakkını korumak için konuştu, bunu haklı buluyorum. Ama Kulüpler Birliği Başkanı olarak konuşması yanlış. Özhan beyi tanıdığım, sevdiğim için kongrede kazanması için dua ettim. Eğer benim duamla olmuşsa, mutlu olurum. Mehmet Cansun, UEFA Başkanı’nın eşine 120 bin dolarlık hediye aldığını söylüyor. Bayram değil, seyran değil, niye böyle bir hediye verdin? Bunun altından kalkamazlar.
-Bu sözlere gülüp geçiyorum
Biz, tarihimizle övünen bir kulübüz. ‘Fenerbahçe’yi Galatasaraylılar kurdu’ sözüne gülüyorum. Kuvayi Milliye ruhuyla yaşayan bir kulübüz. Kurtuluş Savaşı ve sonraki yıllarda niye Fenerbahçe’ye çok sevgi var! Kuruluşumuzdan beri Atatürk’ü hep andık. 100 yıllık tarihleri boyunca Atatürk’ten bahsetmeyenler, şimdi ona sahip çıkmaya çalışıyor. Böyle belgeler, varsa 100 yıl sonra ortaya konmaz.
5149 sayılı yasa çıkınca, bedava bileti kaldırdık, otobüsleri iptal ettik. Son zamanlarda kendilerine sponsor buldular. Bilet alıyor ve bir yıldır bana pankart açıyorlar, “Sen seni sev, biz bekleriz” gibi. Bunlar beni tanımıyor. Bu beyler geliyor, tribünlere rahatsızlık veriyor. Turnikelerdeki insanları taciz ediyorlar. Bir biletle 2-3 kişi giriyorlar içeri. Bunu zamanla yok edeceğim. Bu konuda çok kararlıyım. Davulları da kaldıracağım. Pankartları, locadan talimat veren açtırıyor. Tüm gruplara baskı yapmaya çalışıyorlar. Fenerbahçe’ye karşı eylem yapıyorlar. Siz kimsiniz ki, Fenerbahçe’ye eylem yapacaksınız. Hem de benim bulunduğum yerde. Bunlar Fenerbahçeli değil, rant üyeleri. Locada oturan beyefendi alıp, özel uçakla Kayseri’ye götürüyor. ‘Bilmem ne reis’ diye bağırıyorlar. Fenerbahçe’de tek reis var, o da benim. Anadolu’da genç çocuklar, bunları niyetini bilmeden peşine takılıyor. Grup kalabilirler ama içindekiler temizlenecek. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağım.
-Bunların hepsini temizleyeceğim
Sürekli ölmüş anneme küfür edenlerle bir araya geliyorlar. Herşeyi beraber yapıyorlar. Biri çiçek, biri baklava veriyor. Benim anneme küfür edenlerle devamlı birlikte olacak, sohbet edeceksiniz. Demek ki, işin içinde siz de varsınız. O zaman, sizi buradan uzaklaştırmak için ne gerekiyorsa yaparım. Fenerbahçe’ye bir lira faydası olanı omuzumda taşırım ama bu tipleri de yok edeceğim. Rant kapıları kapanacak. Fenerbahçeliler gelecek buraya. Kimseden çekinmem. Lider, Fenerbahçe Başkanı’dır. Başka lider yok burada herkes bilsin. Sponsorları ve destekçileri uyarıyorum. ‘Biz yaptık, affet’ pozisyonuna girmeyelim. Beni oraya getirmesinler. Çıkıyorlar tribüne, oynamadığımız rakibe küfür ediyorlar. Cesaretin varsa, gidip onların bulunduğu mekande küfür edin. Genç çocukları kavgaya sokup, sonra kaçıyorlar. Adam gibi gelecek, adam gibi gidecekler. Biletlerini de cepten alacaklar. Diğer kulüplere de çağrıda bulunuyorum; aynı şeyi yapsınlar.
Kaynak: Fanatik
