az yakıtlı araç yardımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
az yakıtlı araç yardımı
selamlar arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim buraya açdım bende ben günlük 60 km yapıyorum düz yol benim için en uygun arabanın ne olacağını danışmak istedim sizlere fikirlerinizi eksik etmeyin.teşekkürler
 

guero

Üye
Bütçen nedir Düşündüğün model marka bişey söylememişsinki Nasıl yorum yapalımm
 
    Konu Sahibi
öncelikle özür dilerim haklısınız kardeş kesenin ağzını 20.000Tl ye kadar açtım model olarak da 99-2008 arası bir şeyler düşünüyorum benim için önemli olan az yakıt tüketimi olsun markada hiç önemli değil teşekkürler
 

pelın_

valla bızım clıo var cok az yakıyo
 
Tepkiler: Crescent-23

Utku

Üye
Tata Marina bizim araç geçen hafta pert oldu km de 150-170 kuruş yakıyor(sağlam arabaymış 90 la doğan slx e kapılardan çarptı doğan pres oldu ama tata pek bir şey yok(pert dememin sebebi kaskonun perte çıkarması biraz saçma oldu burası ama idare et))
 
Tepkiler: Crescent-23

nitroux

Üye
Ekonomi istiyorsan Clio yada Symbol 1,5 DCI uzun yıllar kullanırsın...
 
Tepkiler: Crescent-23
    Konu Sahibi
teşekkürler bende araştırma yaptım clio ve symboller hakikaten cok iyi .arkadaşlarda peugeot 206 207 önerdi .clio aklıma yattı gibi .Tata marinayı da araştıracağım tekrar teşekkürler
 

PureFood

Üye
teşekkürler bende araştırma yaptım clio ve symboller hakikaten cok iyi .arkadaşlarda peugeot 206 207 önerdi .clio aklıma yattı gibi .Tata marinayı da araştıracağım tekrar teşekkürler

207'ler pahalı 25-26 Bin TL hep o civarda fazla az km olanları..
Clio Symbol 'den başka seçenek yok gibi, ya da Albea Sole'lere bakabilirsin. Sahibinden.com'da Detaylı Aramada istediğini bulursun...
 

Masha

Üye
ya fiat yeni araçlar çıkarmıştı.Onlara bak hatta dayım almıştı bi tane çok az yakıyo dedi, fialoi gibi bişey yazıyodu
 
    Konu Sahibi
teşekkürler seçenek çoğaldı ve arabalar birbirinden güzel valla kafam karşıacak anlaşılan
 

PureFood

Üye
ya fiat yeni araçlar çıkarmıştı.Onlara bak hatta dayım almıştı bi tane çok az yakıyo dedi, fialoi gibi bişey yazıyodu

O dediğin Fiorino dostum, ticari araç olarak gözüküyor normal açık camlı aile versiyonuolanı da. Normal arabalarda vize 2 yılda 1 iken, ticari gözüken araçlarda vize senede 1. Buna da dikkat etmek lazım. Bence Albea sole dizel ya da Clio sembol ya da Peugeot 206 HDI güzel tercihler arkadaşın bütçesine...
 
    Konu Sahibi
yardımcı olan herkese teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun seçenekleri 2 arabaya indirdim "Clio(symbol) yada Tata Marina" ikisinden birini seçeceğim tekrar tekrar teşekkürler
 

PureFood

Üye
yardımcı olan herkese teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun seçenekleri 2 arabaya indirdim "Clio(symbol) yada Tata Marina" ikisinden birini seçeceğim tekrar tekrar teşekkürler

Rica ederim dostum ama bence tercih yapmaya gerek bile yok. Symbol zaten çok tutulan bir araba. Renault'un 1.5 Dizelleri de ortalama 5 LT civarı yakıyor.. Çok rahat edersin
 

Utku

Üye
yardımcı olan herkese teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun seçenekleri 2 arabaya indirdim "Clio(symbol) yada Tata Marina" ikisinden birini seçeceğim tekrar tekrar teşekkürler
Tata marina'nın parçaları çok ucuz ve dayanıklı bir araba şasisi renault lardan sağlam vede daha rahat (indigo da alabilirsin sedan olanı)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
İkisi arasında kaldı isen renault al.Piyasası var.
 
Tepkiler: Crescent-23
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim
 
Tepkiler: PureFood

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Allah kaza bela vermesin.Hayırlı olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...