aytimobil sizlerle :D :D

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
aytimobil sizlerle :D :D
ilk amatör sitem nasıl olmuş daha yapım aşamasında ama ben dayanamadım bi subdomain üstüne kurudm
yorumlarınız bekliyorum
 

M@cros

Üye
ilk amatör sitem nasıl olmuş daha yapım aşamasında ama ben dayanamadım bi subdomain üstüne kurudm
yorumlarınız bekliyorum
Çok sade olmuş.Blogger da daha iyi şeyler yapabilirsin.
 

M@cros

Üye
evet farkindayim kaba taslak hazirladim herseyini değistircem

ama iste yaraticilik yok bende nasil olsa bilemiyorum
Herkes herşeyi bilecek diye birşey yok.Senin de iyi olduğun bir yer vardır.Sen bilmedin noktalarda bilenlerden yardım al.Mesela çok fazla blogger eklentisi var internette bunlarla daha güzel bir site yapabilirsin.
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Herkes herşeyi bilecek diye birşey yok.Senin de iyi olduğun bir yer vardır.Sen bilmedin noktalarda bilenlerden yardım al.Mesela çok fazla blogger eklentisi var internette bunlarla daha güzel bir site yapabilirsin.

biraz kendim yapiyimda olmadi hazir sablonlardan felan yararlancam teşekkürler ilgin için
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
illa blogger tarzı şartm