Aynaların kehaneti (cesursanız)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
Aynaların kehaneti (cesursanız)
"Simdi yazıcaklarımı kendine çok güvenen aklını kontrol edebilecek kişiler yapsın!!!
Kalp hastası olanların denememesi önerilir
odanıza gidin.yanınızda bi ayna olsun.eğer odanızda boy aynası varsa daha iyi ama normal boyutlu bi banyo aynasıda olur.hiç ses olmicak odada.odanın ışklarını kapatın 1 dk falan karanlıkta oturun sonra,odanızdaki aynanın önüne sandalye koyun.biraz gevşeyin.sonra arka üstünüzden gelcek şekilde loş bi ışık bulun, yakın ve aynanın önüne oturun arkanızdaki duvarda neler göreceğinizi hayal bile edemezsiniz.bişeyler görmeye başlayınca hemen kalkmaya çalışın.hemen kalkamadığınızı görüceksiniz.bunun için o aynanın başına hemen kalkıcam hemen kalkıcam diye kendinizi şartlandırarak oturun çabuk kalkamazsanız kafayı üşütme oranınız baya yüksek.aynaların gizemini kimse çözemedi..."

bide herhangi bi durumda mesuliyet kabul etmiyorum...
Denenilmemesi önerilir...

bazı yorumlar

arkadaşlar ben denedim.inanmamıştım ilk başta.zaten inanmazdım böle şeylere ama deneyince çok pişman oldum.denememenizi şiddetle öneriyorum.eğer deneyeceksenizde başlayınca kalkmak için bol bol besmele çekin yoksa kımıldıyamıyosunuz.ben hala tir tir titriyorum valla.size tek önerim denemeyin.pişman oluyorsunuz
---------------------------------------------------------------------------------------------------

yae biliim hiç inandırıcı gelmemişti bana ama gerçekten çok kötüydü.gece evin bütün ışıklarını açtımda uyudum.evde kimsenin olmamasıda ayrı bi felaketti

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ben yaptım arkadaşlar arkamda zombi gibi birşey vardı sunni felç oldum bakmamk için gözümü bile kırpamadım sonra ablam beni fark etti hemen ışıkları açtı o olaydan sonra 5 dk sunni felç geçirmişim üstünede bayılmışım odama nasıl geldimi düşündüm sonra evde ablamı ve ablam polis çağırmış onları gördüm 5 gün sonra psikolag tedavim var

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ben anlatırdım ama sanki anlatırsam yeniden gelcekmiş gibi geliyor ablama bile anlatamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: 55_BeRKaN_55 ve ebuş...


rapman

rapman

Üye
benim için normal.bende arada bir geçiyorum aynanın karşısına.fakat öyle arkamda bir şeyler hayal etmiyorum.sadece yüzümü değiştiriyorum,karartıyorum gözleri daha belirgin yapıyorum vs. :)
 
ofdoganoz

ofdoganoz

Üye
Yorum yapanların alayı da sıkıyo.
Zombi vardı arkamda diyen adamdan ne hayır gelir
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Akşam olsunda deneyeyim..:D
 
TopFury

TopFury

Üye
Ben içimizden birinin denemsini bekleyeceğim önce :ehe
Sonra yaparım belki :islik :ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Bunlara Gerek Yok Benim İçin Ben Şahsen Bire Bir 3 Harliyi Görüyorum :) Son 2 Aydan Beri 6 Kere Geldi :)
 

bcankk

Üye
Bunu gerçek sanan zihniyetlere helal olsun..
 

erman4848

Üye
saçma....:D
 
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
daha okurken tırstım yaw xD
 
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
konuyu ben açtım ama varya 1 gram inandıysam:ehe fıkra diye paylaşsaydım keşke:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:ehe
 

WitchKing

Üye
saçma :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sonuçları öğrendikten sonra deneniyince saçma geliyo
 
destroy116

destroy116

Üye
Hangi akıllı yazmış bunu
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben vermiştim bu konuyu :islik
Neyse, denedim hatta dalga bile geçtim gel gel diye ama gelen olmadı :D
Hikaye bunlar inanmayın ...
 
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
ben açtınığını görmedim akideş:islik
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Buna güdülenme deniyor. Geleceğine inanırsanız gelir...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt