Aylık 59 luk tarife hakkında soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FuRKaN-D

Üye
    Konu Sahibi
Aylık 59 luk tarife hakkında soru
59 luk tarife kullanıcısıyım bu ay fatura gelmedi aradım limiti geçmemişsiniz bu yüzden size bu ay fatura yok dediler.Ben zaten sabit olarak 59 vermiyomuyum neyin limiti bu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt