Aykut Kocaman Gidiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Aykut Kocaman Gidiyor



enerbahçe'de Alex'in sözleşmesinin feshedilmesinden sonra sular durulmuyor.


Brezilyalı yıldızın 8.5 yıl oynadığı kulüpten apar-topar gönderilmesinden sonra taraftarın fatura kestiği iki isim olan Başkan Aziz Yıldırım ile teknik direktör Aykut Kocaman’ın, Fenerbahçe Stadı’ndaki kulüp binasında görüştüğü öğrenildi..

Önceki gece Aziz Yıldırım’ı arayan Kocaman, yaşananlar ve oluşan ortam karşısında görevde kalmasının mümkün olmadığını ifade etti, “Mönchengladbach maçına, takımı İsmail Kartal çıkarsın” dedi.

Böyle bir olayın takıma daha fazla zarar vereceğini söyleyen Yıldırım, “Sakinleş. Almanya’da durum değerlendirmesi yaparız” cevabını verdi.

İŞTE FENERBAHÇE KULÜBÜ'NDEN YAPILAN O AÇIKLAMA

Sayın Başkanımız Aziz Yıldırım'ın bugün sabah saatlerinde Sportif Direktörümüz ve Teknik Sorumlumuz Sayın Aykut Kocaman ile istifa içerikli bir görüşme yaptığı üzerine spekülatif ve tamamen asılsız haberler yer almaktadır.

Başkanımız, bazı yöneticilerimizle birlikte daha önceden planlanan projeler çerçevesinde kulübümüzde bir takım görüşmeler sürdürmektedir; iddiaların aksine bugün Sayın Hocamızla herhangi bir görüşme yapmamıştır.

Bu tip asılsız ve itibarsızlaştırma yönelimli haberlere itibar edilmemesini önemle rica ederiz.

Saygılarımızla, Fenerbahçe Spor Kulübü

DAHA ÖNCE BAŞKAN KABUL ETMEDİ

Cumartesi günü oynanan ve Fenerbahçe'nin 2-0 kaybettiği Kasımpaşa maçından sonra soyunma odasında da istifa etmek istediğini Başkan Aziz Yıldırım'a ileten Aykut Kocaman'ın bu talebi, Yıldırım tarafından reddedilmişti.
 


fbudulgan

Üye
Alexi gönder, sonra kaç.. oldu! asilsiz da olsa cileden cikariyor aykut.
 
haltie

haltie

Üye
Aziz yıldırım 3 ile başlayan sözler vermesin,3 sene üst üste şampiyonluk ben 3 yıl burdayım aykut ta benimle kalacak dedi büyük ihtimal aykut 3 yıl kalamaz
 
Archonn

Archonn

Üye
Medyanın uydurması. Ne aziz ne aykut alex'l yolladıktan sonra tükürdüklerini yalamazlar.
 
haltie

haltie

Üye
Aziz y. Daha dün 3 yıl burada olacak dedi kesin konuştu bugün ise o istediği sürece burda kalacak dedi arada çok ince bir ayrıntı var :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt