Moruk, @İhtiyar007 'nin lakabı. Anlamadım?
.caner. Üye asdfjkl99' Alıntı: Anlamadım? Genişletmek için tıkla ... Yani biz @İhtiyar007 ye Moruk diyoruz Adını moruk koyduk aramizda başkasına moruk dendiginde bozuluyor
asdfjkl99' Alıntı: Anlamadım? Genişletmek için tıkla ... Yani biz @İhtiyar007 ye Moruk diyoruz Adını moruk koyduk aramizda başkasına moruk dendiginde bozuluyor
KD1907 Üye .caner.' Alıntı: Yani biz @İhtiyar007 ye Moruk diyoruz Adını moruk koyduk aramizda başkasına moruk dendiginde bozuluyor Genişletmek için tıkla ... Ciddi misin?
.caner.' Alıntı: Yani biz @İhtiyar007 ye Moruk diyoruz Adını moruk koyduk aramizda başkasına moruk dendiginde bozuluyor Genişletmek için tıkla ... Ciddi misin?
KD1907 Üye AnıL-D' Alıntı: Aliciyiz Genişletmek için tıkla ... Şimdi ne dediğini anlamadım @İhtiyar007 de yok kim çeviricek bana
AnıL-D' Alıntı: Aliciyiz Genişletmek için tıkla ... Şimdi ne dediğini anlamadım @İhtiyar007 de yok kim çeviricek bana
KD1907 Üye AnıL-D' Alıntı: Ciddimisin dedin bende espri havasinda aliciyiz dedim Genişletmek için tıkla ... Hala anlamadım :S
AnıL-D' Alıntı: Ciddimisin dedin bende espri havasinda aliciyiz dedim Genişletmek için tıkla ... Hala anlamadım :S
KD1907 Üye AnıL-D' Alıntı: Bende lise sonum Genişletmek için tıkla ... Nasıl oluyor o sende mi geç yazıldın?