kesin kopya çekti sopa: Şşş adam ol ihtiyar elimden bi kaza çıkıcak 60 yaşında ölüp gidiceksin
KD1907 Üye İhtiyar007' Alıntı: kesin kopya çekti Genişletmek için tıkla ... Şşş adam ol ihtiyar elimden bi kaza çıkıcak 60 yaşında ölüp gidiceksin
İhtiyar007' Alıntı: kesin kopya çekti Genişletmek için tıkla ... Şşş adam ol ihtiyar elimden bi kaza çıkıcak 60 yaşında ölüp gidiceksin
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi asdfjkl99' Alıntı: Şşş adam ol ihtiyar elimden bi kaza çıkıcak 60 yaşında ölüp gidiceksin Genişletmek için tıkla ... 35 yıl ne ara geçti
asdfjkl99' Alıntı: Şşş adam ol ihtiyar elimden bi kaza çıkıcak 60 yaşında ölüp gidiceksin Genişletmek için tıkla ... 35 yıl ne ara geçti
KD1907 Üye İhtiyar007' Alıntı: 35 yıl ne ara geçti Genişletmek için tıkla ... Ha yani gönderme yaparak diyosunki 25 yaşındayım adam akıllı konuş?
İhtiyar007' Alıntı: 35 yıl ne ara geçti Genişletmek için tıkla ... Ha yani gönderme yaparak diyosunki 25 yaşındayım adam akıllı konuş?
KD1907 Üye Özkan Ç.' Alıntı: Değişik? Genişletmek için tıkla ... Değişik birisin ya o yüzden dedim (iyi anlamda)
Özkan Ç.' Alıntı: Değişik? Genişletmek için tıkla ... Değişik birisin ya o yüzden dedim (iyi anlamda)
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi asdfjkl99' Alıntı: Ha yani gönderme yaparak diyosunki 25 yaşındayım adam akıllı konuş? Genişletmek için tıkla ... sen ne diyorsun?
asdfjkl99' Alıntı: Ha yani gönderme yaparak diyosunki 25 yaşındayım adam akıllı konuş? Genişletmek için tıkla ... sen ne diyorsun?
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi asdfjkl99' Alıntı: ciddi değildim moruk Genişletmek için tıkla ... ben de değişik miyim?
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi Özkan Ç.' Alıntı: İyi anlamda Genişletmek için tıkla ... iyi anlamda olanı nasıl oluyo acaba
KD1907 Üye İhtiyar007' Alıntı: aydınlat bizi @asdfjkl99 Genişletmek için tıkla ... İyi anlamda değişiksiniz işte nası açıklıcam
İhtiyar007' Alıntı: aydınlat bizi @asdfjkl99 Genişletmek için tıkla ... İyi anlamda değişiksiniz işte nası açıklıcam
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi asdfjkl99' Alıntı: İyi anlamda değişiksiniz işte nası açıklıcam Genişletmek için tıkla ... @Özkan Ç. @asdfjkl99 en değişik olan sensin o zaman (iyi anlam'da)
asdfjkl99' Alıntı: İyi anlamda değişiksiniz işte nası açıklıcam Genişletmek için tıkla ... @Özkan Ç. @asdfjkl99 en değişik olan sensin o zaman (iyi anlam'da)
İhtiyar007 Üye Konu Sahibi AnıL-D' Alıntı: Çekirgeyi sali verdim çayira çayira Genişletmek için tıkla ... bu muhabbet geçmişti galiba burda değil mi yoksa
AnıL-D' Alıntı: Çekirgeyi sali verdim çayira çayira Genişletmek için tıkla ... bu muhabbet geçmişti galiba burda değil mi yoksa
KD1907 Üye İhtiyar007' Alıntı: bu muhabbet geçmişti galiba burda değil mi yoksa Genişletmek için tıkla ... Neden tüm mesajlarının sonunda Var moruk?
İhtiyar007' Alıntı: bu muhabbet geçmişti galiba burda değil mi yoksa Genişletmek için tıkla ... Neden tüm mesajlarının sonunda Var moruk?