ayakkabı alıcam yardım

best1905

Üye
    Konu Sahibi
ayakkabı alıcam yardım
öncelikle herkese iyi geceler arkadaşlar ben ayakkabı alıcam nette new balance gördüm hoşuma gitti çok rahat diyorlar yada adidas alıcam hedefin ayakkabıyı 1 yıl giymek yaz kış hep giyicem new balance kışuın giyilirmi daha önce adidas tenis ayakkabısı giyiyordum 42 numaraydı şimdi kaç almalıyım ve son olarak resim atıyorum düşündüğüm modeller hakkında
 
Kisin giyme sneaker tarzi ayakkabilaro omru gidiyor
 
kaç kayme bunlar?
 
Tepkiler: Silinen Üye 988579
new in siyah beyazli olanı güzelmiş

- - - Eklendi - - -

new in siyah beyazli olanı güzelmiş

- - - Eklendi - - -

new in siyah beyazli olanı güzelmiş
 

frk uzn

Üye
Bizim burda bunlara hırsız ayakkabısı deniliyor
 

Mert

Üye
Kışın da giyeceksen öyle sağında solunda bez olanlardan alma derim.
 

Berk E.

Üye
2.ci NB nin beji var bende acayip rahat bi ayakkabi cidden bence 2.ciye yonel