Ay tutuluyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ay tutuluyor
Arkadaşlar şuan doğu ufkunda ay tutuluyo. Şu an hilal şeklinde daha sonra iyice karacak. Sonra geri açılacak. Iyi seyirler. Ben şu an teleskop ve dürbünle gozlemimi gerçekleştiriyorum.
 
    Konu Sahibi
Doğu yönünde

----------Eklendi @ 17:42:10 ---------- Yazıldı @ 17:40:33 ----------

Şu an tutulma da ay yarısı karanlık yarısı aydınlık
 
Tepkiler: Tuba.Erva
cıkıp bakaym gözukcekmı balkondan barı
 
Ben gördüm az önce gördüm yarısı kararmıştı
 
Tepkiler: Tuba.Erva
gören resmını ceksın hatıra fotoğrafı
 
Tepkiler: _SiyabeNd_
    Konu Sahibi
Arkadaşlar teleskopla fotoğraf çekecem bi türlü yapamadım. Şu an ayın sadece üst tarafı karanlık. Yarısından fazlası aydınlık

----------Eklendi @ 18:10:59 ---------- Yazıldı @ 18:04:25 ----------

Şu an tutulma bitmesine son 10 dk kaldı.
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Tutulmanın bitimine son 5 dk. Kaldı ayın sadece en üst ucu karanlık %90 aydınlık

----------Eklendi @ 18:20:19 ---------- Yazıldı @ 18:15:56 ----------

Ve tutulma sona erdi. Bir dahaki tutulmayla birlikte hepiniz esen kalın..!
 
Tepkiler: Tuba.Erva
bizim burqyq ugramadı ay
 
Tepkiler: Tuba.Erva

kraldost

Üye
fotoğraflarını çekip paylaşırmısın bizimle teleskopa baktığın yerden kamera ilede cekebilirsin bizim burası bulutlu
 
    Konu Sahibi
fotoğraflarını çekip paylaşırmısın bizimle teleskopa baktığın yerden kamera ilede cekebilirsin bizim burası bulutlu

benim fotoğraf makinam olmadı için telefonla çekmeye karar verdim. Walla bi türlü doğru pozu alamadım. Bi çektim ay sadece ışık vardı. Net ayrıntılı fotoğraf alamadım. Onun için çektiğim fotoyu sildim. Istersen google görseller ve tam ay tutulma videolarını izleyerek nasıl gerçekleştiğini görebilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...