Avrupa Yakası'dan berbat veda!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Avrupa Yakası'dan berbat veda!


Dün akşam 6 yılın hatırına, Avrupa Yakası'nı izlemek için kanal değiştirenler yine gülemedi.
Avrupa Yakası ekrana veda etti! Bir televizyon klasiği haline gelmeyi başaran ancak son aylarda iyiden iyiye kan kaybeden Avrupa Yakası, son bölümünde güldürmek için çok çaba sarfetti ama başaramadı! Yine de altı yılın hatırına Avrupa Yakası ekibine Türk izleyicisi adına teşekkürler...

Avrupa Yakası, 6 yıllık bir serüvenin ardından dün akşam son noktayı koydu. ATV'de yayınlanan ve bugüne kadar bir çok ismi üne kavuşturan dizi dün akşamda birbirinden ünlü simaları bir araya getirdi. Son bölümünde eski günlerin hatırına son bir hamleyle, güldürmek için elinden geleni yapsa da başarıya ulaşamadı. Osman'ın tutuklanma sahnesi ise kelimenin tam anlamıyla senaryo faciasıydı!
 
  • Beğen
Tepkiler: hltdesign


Salihyet

Salihyet

Üye
Canları sağolsun :)
 
hltdesign

hltdesign

Üye
önce ki bölümler yeter kopuyodum ozamanlar
 
arslansem

arslansem

Üye
Bu kadar yıl süren bi dizinin finali daha güzel olabilirdi.Katılıyorum:)
Ata Demirer in sesi çok güzel ya Ebru Gündeşin Kaçak şarkısını çok süper söyledi :)
 
turkordu

turkordu

Üye
Güzel bir diziydi tadında bırakılması iyi olmuş.
 

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar yıl süren bi dizinin finali daha güzel olabilirdi.Katılıyorum:)
Ata Demirer in sesi çok güzel ya Ebru Gündeşin Kaçak şarkısını çok süper söyledi :)

aynen ya ne güzel sesi var öyle :)
 
Atakan

Atakan

Üye
Özellikle son berbattı.Ne olduğunu anlamadan bitti...
Keşke maçı izleseydim.:ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben maçı da izledim diziyi de.Bi oraya bi oraya :ehe

--------------- Ekleme ---------------

aynen ya ne güzel sesi var öyle :)
Şarkıyı buldum hemen indirdim.Şarkıyı zaten seviyordum Ata nın sesini de seviyorum.İkisi birleşmiş çok güzel bişey çıkmış.Süper:pro:
 
enes-kys

enes-kys

Üye
dün uydu bozuldu izleyemedim :@ yoksa kesin izlerdim
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Bırakında bir tanesi berbat olsun , bu kadar güldürdüler. :)
 
bossy

bossy

Üye
bence güzel bi vedaydı...burhanın fotoğraf çekilirken evlilikten kaçması süperdi(:
 
arslansem

arslansem

Üye
Evet yaa.Gölgeli gibi :ehe bayıldım oraya
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Şarkıyı buldum hemen indirdim.Şarkıyı zaten seviyordum Ata nın sesini de seviyorum.İkisi birleşmiş çok güzel bişey çıkmış.Süper:pro:
ya bana da verebilirmisin şarkıyı kardeşim benimde çok hoşuma gidiyo sesi
zaten makaraalbümü ile fındık fıstık ta var

diziye gelirsek bence güzel bitmedi
cem yılmazlı bölümü herkez kopmuş ama ben kopamadım cem yılmza bayılırım espirilerini ezbere bilirim gösterisinede gittim çok komik bir insan ama dizide pek komik degildi.Her halde gerçek hayatını yansıtmaya çalıştılar mı ne anlamadım
cem davran süperdi bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
4K
Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
570
jackalmami
tragedie
Cevap
0
Görüntüleme
426
tragedie
India
Cevap
0
Görüntüleme
551
India
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
952
Doğuş Pertez


Üst Alt