Avkon2 Wp8 White Style

Darqos

Üye
Abi tmmda link yok bi zahmet başka link verirmisin acil çok lazım lütfenLÜTFEN LİNK KOYARMISINIZ LÜTFEN RİCA EDİYORUM
Kardeş ne bu şiddet bu celal?? Konuda zaten link mevcut.
link gözükmüyo kardeş sen bana bi zahmet başka link versene lütfen ? noolur
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
nasıl gözükmüyor kocaman link 120 kez indirilmiş link konuda duruyor

sen ne içiyorsan aynısından bana da gönder
 
Tepkiler: Symbianizer, sLeepLe ve Eduardo58
nasıl gözükmüyor kocaman link 120 kez indirilmiş link konuda duruyor

sen ne içiyorsan aynısından bana da gönder
Atla otobüse gel İsa abi beraber içelim ya da oradan bana gönder sınavlardan önce içince müthiş olur herhalde.
 
Tepkiler: asigsasi

Darqos

Üye
İsa sbi 2. Resimdeki saat widgetini yollasana çok hoşmuş
 
kardeşim yaptım oldu ama menüde bazı simgeler kayboldu nasıl çözeriz onu acaba
 
yok kardeşim olmadı tekrar kopyaladım ama hata yaptım galiba 37 tane dosya var c/resource/apps içinde eksik gibime geliyor e/resource/apps içine kopyalamak istediğim zaman hata alıyorum
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeşim olmadı tekrar kopyaladım ama hata yaptım galiba 37 tane dosya var c/resource/apps içinde eksik gibime geliyor e/resource/apps içine kopyalamak istediğim zaman hata alıyorum
kardeşim z resource apps içinde 300 /400 civarı mif olması lazım *.mif olarak arama yaparsan bulursun ve aknlcon.dll dosyasını hangi hafıza için indirdin ise o hafızayı kullanman gerekir
 
şimdi kopyaladım hata almaya devam ediyorum sanırım sorun bende yapamıyorum sen sağol yinede kardeşim
 
şimdi tekrar yaptım dediklerini rompatcher dan aktif etmemişim ondandı galiba oldu teşekkür ederim kardeşim yardımların için