Avea'nın Acığıı :)

sA'

Üye
bende 16:45 gibi arkadasımı aradım yaklasık 1 saat konustum kontor gitmemişti
 
Süper oldu bu ya, telefonun şarjına kuvvet valla.
 
olurmu ya senin hattında dakkan fln olmasın eminmisin biraz sacma geliyoda
 
vayy be o da guzelmiş ama tum veri taban larını destekleyen fycell gibi siteler insanları dolandırıyor lar anın da 100 kontor kazan diyor tek yapman gereken numaranı yazmak anın da 50 kontorunu kesiyor lar birileri buna dur demeli ben ce imkanım olsa hepsini kaldırım valla
 

1_taneem

Üye
slm ben sabah bes aksam bes yapmak ıstıyorum ne yapmam gerekıyo ma bılmıyorum?
 
Ayda sadece 55 kontöre tüm Avealılarla her gün 05:00 ve 17:00 saatleri arasında ücretsiz ve sınırsız doya doya konuşun.

Pakete kayıt olmak için hemen KAYIT yazıp 5055'e gönderin.
 

pampilo

Üye
Telefonla fazla konuşmayın beyin tümöründen kısa sürede ölürsünüz.
 
WAY BE WALLA SÜPER BİŞİMİŞ :d HEP AVEA MI HALKI SÖMÜRECEK BİRAZDA HALK SÖMÜRSÜN :d
 
yok artık sınırlama getirdiler bende önceden denedim ama şimdi kaldırdılar bir saat sonra operatör otomatik olarak kesiyo hatta 59:59 da.malesef uyandılar
 
geçti bolunun bazarıııııııııııııııııı sür eşşeğini türkcell yada vodafona
 
ya zaten 1 saat olunca otomatikman kapanıyo artık telefon görüşmeleri...
 

idris_35

Üye
bence olabilir amma kapnırsa acmayın o zaman köntör düşer bence bu normaldir yani 16 58 de başlayıp 23 59 e kadar surebilir.köntör düşümü yaşanmaz cünkü o saatte bedava oldugundan..


Evet 16:57-58de ayaryın 60dk daha konuşun! gece 23:59a kadar diil. Çünkü avea her 60 dk da bir hattı düşürüyor.. Sevgilerle
 
hadi canım bole bişi varsa süperdir
 

loddin

Üye
brawo walla güzel olmuş
 

mizu

Üye
Arkadaşlar denedim... ama bir sorun var... avea her saat başı sinyalleri kesiyor... yani her saat başı telefon kapanıyor... Kısacası 16.59 da bir arama yaparsanız ancak 17.59 a kadar sürüyor... Yani +1 saat kârınız oluyo...
zaten gün boyu konuşmuşsunuzdur o bir saat de varsın olmasın.. )