Avea'lılara MSN Müjdesi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cevdet12

Üye
    Konu Sahibi
Avea'lılara MSN Müjdesi!
Windows Live Messenger'ı cep telefonlarına yükleyen abonelerden 22 Şubat 2008 tarihine kadar abonelik veya mesajlaşma ücreti alınmayacak.Microsoft ile yaptığı işbirliğiyle Windows Live Messenger'ı abonelerine sunan Avea'nın, bu hizmeti 22 Şubat 2008 tarihine kadar ücretsiz vereceği bildirildi.

Avea'dan yapılan yazılı açıklamada, Avea abonelerinin, Windows Live
Messenger'ı cep telefonları üzerinden bilgisayarlarında kullandıkları şekilde ve özelliklerle kullanabileceği belirtildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt