Aveada sorun olan var mı?

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Aveada sorun olan var mı?
Ben şuan da ne birini arayabiliyom ne mesaj atabiliyorum. Birini arayinca Ağda kayıtlı değil diyo mesaj atincada sistem şuan kulanilamiyor gibi bişey diyo başka sorun olan var mı?
 

Artles

Üye
Aynısını yaşadım kardesim ağda kayıtlı değil falan dedide düzeldi bende İzmir