avea yaptı vodafone da yapsın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
avea yaptı vodafone da yapsın
evet arkadaşlar avea 2gb tan sonra hızı 128kbps yaptı vodafone hala 100 ve sonrasi 96 kbps ye düşüyor..haydi sesimizi duyuralım arkadaşlar
 

S.c.k.N

Üye
Bahsettiğin avea faturalı + taahüt istemekte. Madem bu kadar avantajlı geldi neden avea ya gidip faturalı hatta taahüt vermiyorsun ?
 
Tepkiler: L-LumieRe
    Konu Sahibi
ben cepnet kullanıyorum zaten ama hız yükseltilmesi yapabilir vodafone daha önce rekabet kurulu izin vermiyordu simdi avea hızını yükseltti vodafoneda yükseltebilir cepnet olmasaydi geçerdim aveaya 12az ben cepnet çıktığından beri kullanıyorum
 
vodafone 256kbps yapsın ...
turkcelliyim bide
 
avea güzel bir tarifeye imza atmış, gayet başarılı buldum ama faturalı olmasından dolayı sıcak bakmıyorum pek.
 

phasan

Üye
faturalı olması kötü olmuş avea
 

u_cosar

Üye
Kardeş o avea nın güzeliği
 
Yapmaz yaparsa da o da Avea gibi faturalı hatlar için bir güzellik yapar.
 
kullanma kardeşim zorla kullandırtan yok sana hadi aveaya
 
    Konu Sahibi
vodafone avea gibi yapamaz gibi geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...