Türkiyenin nüfusunu, ünlülere düşkünlüğünü göz önüne aldığımızda bu servisin sağlıklı çalışacağını sanmıyorum, hele hele bu avea olunca sınırsızdaki gibi eline yüzüne bulaştırması muhtemel. Ünlülere ne kadar ücret verecekki, işini gücünü bırakacak tanımadığı birisi ile sohbet yapacak. Benim tahminim ünlü derken hadise, petek, gülben gibi sanatçılar değilde sıradan ünlü kişiler için olabilir. Bu serviste hadise olsa, hadiseye vereceği parayı abonelerinden çıkarması lazım, bu da size inanılmaz bir ücrete patlayabilir. Hani yanlış anlaşılmasın ama 900'lü hatlardan farkı kalmaz. Yanlış sularda yüzüyorsun avea, yada bu milleti enayi zannediyorsun. Bunlar boş işler. Hangi ünlü bu ise razı olur ki. Günümüzde televizyona 1 kez çıkan 1 kişi bile ünlü sayılıyor neredeyse. Benim hiç hoşuma gitmedi. Bunun altından çok şeyler çıkacak. Bu servis avea nın başını çok ağırtaçak.