Avea Sms Paketinde Sorun. Lütfen Yardım...

10uRock

Üye
    Konu Sahibi
Avea Sms Paketinde Sorun. Lütfen Yardım...
Arkadaşlar ben geçen gün 50 kntr yükledim ve 1 yıldır yaptıım gibi normal bi şekilde sms yapmak istedim....5Bın yazıp 3900 a yolladım..bana 5000 smsiniz yüklenecektir die msj geldi...ve o gün bu gündür ne sms im var ne kntrüm...yani 39 kontörüm gitti ve sms olmadı....tekrar 100 kntr yükledim 5BIn yazıp 3900 a yolladım bu seferde 30 gün içinde katılma hakkı elde edebilirsiniz gibi bi msj geldi....napmam gerekio...yardım edin
 
müşteri temsilcisini aramadın mı ??
 

Arkadaşım Bask şimdi Avea Sms Hakkını SAdece AYDA 1 yükleyebilirsin..Demekki sen Yüklemişin bitirmişin tam 1 ay dolmamış Bende 1 ayın dolmasını bekLiyorum pazar günü dolacak inş...1 ay dolsun ondan sonra tekrar yap kesin olur
 

10uRock

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşım benim 1 ay doldu..1 ay dolduktan sonra öle yaptım ama olmadı 39 kntrümde gitti ama olmadı...5000 sms iniz yüklenecektir die msjda geldi