Avea Paket5 kazığı :@

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Avea Paket5 kazığı :@
Arkadaşlar paket5 i her zaman kullanırdım. Dün gece tekrar yaptım yeni telefonumda neti denemek için ve 5.32 mb kullandım. telefonumda 34 kontor vardı ve sıfırlandı.Ben 9 kontor karşılığında aldığım 5mb ı kullandım ve fazladan 32kb aştım. 32kb ye en fazla 3 kontor kesebilirler 10 katını değil.Bu nedir ya sinir oldum böyle birşey başına gelen varmı ya
 
öncelikle geçmiş olsun
bilgisayar varsa telefondan nete girmek gereksiz gibi geliyor bana
bu tür işlerle hiç işim olmaz kafam rahat,
 
    Konu Sahibi
Vodafona geçmeyi düşünüyorum artık.Şu sıralar iyice sapıttı avea.Patlıcandan gelen 3 saati iptal etti.10dk aranınca 10 kontor geliyordu 5 e indirdi.Fazladan kontor falan kesildiğini fark ettim bırakacam artık
 

Sehzade

Üye
musteri hizmetlerine ac sole kontorlerini al birader hakkınızı savunun ya bu ne xS
 

Larock

Üye
yalnız bi yerde hatan var. 5,32 mb yanında bulunan 32 kb değildir. 320 kb'tır.
aveanın sitesinde 10kb= 1kontör yazıyo. bu durumda aştığınız 320 kb 32 kontöre denk geliyor.

bu arada eskiden 70 kb= 1 kontör idi. ne çabuk zam yapmış avea
 
    Konu Sahibi
Yuh ya dediğin gibi kardeşim bu zam nedir ya.Vodafone ' a geçme kararım kesin mobil tv msn vodafone live falan bedava daha ne ya. Kullananlar varsa vodafone tarifelerinden cep limitsiz mi daha avantajlı yeni cep öğrenci mi hangsine geçim aydınlatırsanız sevinirim
 
arkadaşlar ben de hiç memnun değilim aveadaN K 530 İ VAR BENDE ayriyetten ondaki numaramı ave ya taşıdım bazan internete avea ana sayfasına bağlanıyor dakikasında müthiş kontür gidiyor.....müşteri hizmetlerini aramaya kalkmayın hiç kimse muhataba almıyor.....kontürllerimin uçma konusunda mail attım cvb geldi ama müşteri hizmetleriyle görüşün dedi ben yazdığım halde kimse çıkmıyor müşteri hizmetlerine kullandığım en berbat hat avea saygılar en kısa zamanda numaramı taşıyacağım avea ya hayır.....
 
aria yı hatırlayan var mı?? ne güzel günlerdi..
 
kanımızı emdiler bunlar ya resmen vaimpir gibiler
 
arıanın ilk cıktıgında hattaki aksarayda hizmet vermediği halde bile ilk alanlardan biriside bendim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...