ultrakoray44
Üye
Avea faturama itiraz!!! lütfen yardımm :(
Arkadaşlar lütfen yardım edin, benim her yöne 150 dk faturalı avea hattım var. Bu hattıma aveanın bana verdiği bedava 1 gb internet paketi ve 2 günde müşteri hizmetlerini arayarak aldığım günlük 100 mb internet paketi tanımlattım. Avea jet yazılımından ve online işlemden her zaman ne kadar kullandığıma baktım ve kotayıda aşmadım. ( bunu avea jet modem yazılımından ispatlayabilirim) Faturam ayın 23 ünde kesilmeden önce beni aveadan aradılar ve 800 mb limit aşımı olduğunu söylediler. Bende hangi gün hangi internet paketini aldığımı söyledim. Adam da ordan kontrol edip evet haklısınız beyfendi internet paketiniz varmış dedi. Bende faturamda yanlışlık olmasın hemen düzeltin dedim ve o da bana öyle bişey olmaz, düzelttim şu an dedi. Ama Yaklaşık 24 tl civarında beklediğim fatura 120 tl geldi. Hemen müşteri hizmetleri aradım ve faturamın incelemeye alınacağını ve 48 saat içinde bana dönüş yapılacağını söylediler. Fakat yaklaşık 8-9 gün olmasına rağmen dosyayı hala incelemektelermiş. FAkat benim fatura son ödeme tarihim ayın 7 sinde ve 4 gün kaldı yani. Bunun sonuçlanacağı yok ve ben şikayet etmek istiyorum fakat bu konuda hiç bir bilgim yok. Nereye nasıl şikayet edebilirim. Öğrenci de olduğum için şikayet etmenin masrafı 120 tl yi geçeceğinden korkuyorum. Bunu ödeyecek durumum da yok. Lütfen tecrübeli arkadaşlar yardım edin, napabilirim ?????
((((
542 394 00 56..
