Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Avea 3G ile bir sorunum olucak
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
x-men93
Üye
Konu Sahibi
Avea 3G ile bir sorunum olucak
Ben 3G ye kayıt olmama rağmen kullanamadım 3Gyi. Telefonum SE W890i 3G destekliyor. Ayrı bir ayarmı yapmam gerekiyor . Bide 3g ye kayıt olduğumdan beri kontör yüklemedim bununla bir alakası olabilirmi?? Yardımlarınızı bekliyorum...
izmirligenc
Üye
sms geldmi kayit olduguna dair ve internet ayarlarini istedin mi ayarladin mi
x-men93
Üye
Konu Sahibi
sms de sadece kayıt oldunuz gibi bişi geldi. internet ayarları gibi bişi görmedim
izmirligenc
Üye
operatorunun internet ayarini yapmalisin avea online islemlerden de yapabilirsin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
x-men93
Üye
Konu Sahibi
bide Şebeke ayarlarında Gsm/3G şebekelerinde sadece GSM secili onu GSM ve 3G yapmam gerekiyomu??
--------------- Ekleme ---------------
yok mu cevap verecek xS ?????????
izmirligenc
Üye
onla bi alakasi olmaz die dusunuyorum ama acikken bak bide kapali iken bak zor birsey degil iki sekilde bak nasil calisiyorsa
delirazr
Üye
Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle avea nın hiçbir internet paketini kullanmayın valla ben çok pişmanım
izmirligenc
Üye
inernetin girdigin dakikaya ve siteye gore yaptigin isleve gore degisir birde paket almadiysan butun hatlarda fatura uzucu gelir ama paket alirsan asmassan dikkat edersen sorun olmaz