Avea, 3G için ön talep almaya başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ViperRKO

ViperRKO

Üye
    Konu Sahibi
Avea, 3G için ön talep almaya başladı
Avea, 3G için ön talep almaya başladı

Avea, 30 Temmuz 2009`da uygulanmaya başlanacak 3G teknolojisi için bugün itibariyle ön talep almaya başladı.

`dan yapılan yazılı açıklamada, 3G teknolojisi için ön talepte bulunmak isteyen Avea abonelerinin 3G yazıp 3334`e SMS göndermelerinin yeterli olduğu bildirildi.

Açıklamada, SMS gönderiminin ardından abonelere, kayıtlarının alındığına dair mesaj gönderileceği, tüm mesajların ücretsiz olup, ön kayıt yaptıran abonelerin 30 Temmuz günü otomatik olarak 3G kullanımına geçeceği belirtildi.

Avea Müşteri Hizmetleri Grubu Genel Müdür Yardımcısı Sezgi , yaptığı değerlendirmede, teknolojiyi ve beraberinde getirdiği avantajları yakından takip ederek hayatına adapte etmek isteyen abonelerine, 3G teknolojisinden 30 Temmuz`da hemen faydalanmaları için bir fırsat sunduklarını ve ön kayıt aldıklarını bildirdi.

Türkay, ``Avea olarak, 3G teknolojimizi abonelerimizin hayal gücünün emrine sunuyoruz. Bu vizyonla geliştirdiğimiz inovatif ürün ve hizmetlerimizle 30 Temmuz itibariyle abonelerimizin evde, işte, hatta sokakta hayatlarını hızlı, kolay ve keyifli bir hale getirmek için sabırsızlanıyoruz`` ifadesini kullandı.

Açıklamada, 30 Temmuz sonrası 3G teknolojisinden faydalanmak isteyen Avea abonelerinin ise başvurularını ön kayıtta olduğu gibi 3G yazıp 3334`e SMS göndererek, www.avea.com.tr`de online işlemlerden, *100#`yi tuşlayarak, wap.avea.com.tr`den, Avea İletişim `nden, 444 1 500 numaralı `nden veya sesli yanıt sistemi üzerinden yapabileceği bildirildi.
`ın, geçiş ücreti ya da ek vergi ödemeden mevcut kartları ile 3G abonesi olabileceği kaydedildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt