avatarıma laf atan varmı ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
avatarıma laf atan varmı ??


hadi bakalım
mobil olanlar için ekledim.
 
Çift gözlü olsaydı daha iyi olurdu be paşam
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Var, nolacak ?
 
Tepkiler: L-LumieRe
    Konu Sahibi
[QUOTE=" Tehlike ";4481344]
sıkıntı mı var?
[/QUOTE]
 
[QUOTE=" Tehlike ";4481371]
???
[/QUOTE]
 

SHS

Üye
animasyon film karakteri değil miydi bu
 
Gençler olay var dediler geldik
 
konuyu işgal ettik ama olsun .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...