Avast Antivirus`de Virus


MagNum

MagNum

Üye
    Konu Sahibi
Herhangi bir internet bağlantısı olan bilgisayara avast ın orginal cd sinden haric korsan cd ile veya internetten avast ı yüklediğinizde onun baska bir alt sürümü olan spy sherrif isimli tarama programıyla geliyor ve bu program ilk 1 hafta içinde sadece bilgisayarınızı kilitliyor daha sonra ise sürekli hatalar verip görev çubuğunda binlerce simgesini koyuyor buda programın açık olduğunu ifade etti için programı silemiyoruz bir kere hepsini kapatmayı başardık ama denetim masasından silsek bile açınca tekrar yükleniyor sizs siz olun avast kullanmayınn!
 

CooL'n'Quiet

Üye
?????????????
ben PCmi aldığımdan beri avast kullanırım hemde netten cekem orjinal deil üstelik avastı yanlıslıkla sildiimde yine netten avast yükledim ve hiçbişey yok alet sapasağlam.O indirdiğin siteyle ilgili bi olay misal ben kendi siteme içine virus enjekte edilmiş kaspersky koyabilirim ok?
 

teenwolfx

Üye
bir yanlışın var... :nono: bende avast ı kullandım hiç dediğin gibi birşey olmadı ayrıca resmi sitesinden indirdikten sonra ne olacak ki hemde ben tüm antivirüs porg. netten indiriyorum hiç bir sorun olmuyor ;;)
 

izzet

Üye
ben inndir den indirdim daha sonra onun ******iyle professional sürümünü yaptım ve iki yıldır falan kullanıom bilg. a hiçö bi zarar vermedi heralde snn çektiğin siteyle ilgili bu virüs ollayı ve ben herkese avasdt ı öneriririm çok uzun sürdir memnun olarak kullanıyorum
 
Caine

Caine

Üye
bende beleşçiyimdir. avastı indirden kurdum ve kesinlikle bir sorun çıkmadı hatta ve hattaki dün gecede avast home editionu kurdum ve sapasağlam pc ve canavar gibi :DD sorun senin pcde kardeşim
 

izzet

Üye
Originally posted by Caine@Aug 30 2005, 04:36 AM
bende beleşçiyimdir. avastı indirden kurdum ve kesinlikle bir sorun çıkmadı hatta ve hattaki dün gecede avast home editionu kurdum ve sapasağlam pc ve canavar gibi :DD sorun senin pcde kardeşim
[post=148955]Quoted post[/post]​
evet bende caine gibi inndir den indirdim bence avast i kullanmak istiosan inndrden indir ve kur hiç bi problem çıkmaz sanırım
 
__Midas__

__Midas__

Üye
Originally posted by MagnuM@Aug 29 2005, 06:50 PM
Herhangi bir internet bağlantısı olan bilgisayara avast ın orginal cd sinden haric korsan cd ile veya internetten avast ı yüklediğinizde onun baska bir alt sürümü olan spy sherrif isimli tarama programıyla geliyor ve bu program ilk 1 hafta içinde sadece bilgisayarınızı kilitliyor daha sonra ise sürekli hatalar verip görev çubuğunda binlerce simgesini koyuyor buda programın açık olduğunu ifade etti için programı silemiyoruz bir kere hepsini kapatmayı başardık ama denetim masasından silsek bile açınca tekrar yükleniyor sizs siz olun avast kullanmayınn!
[post=148069]Quoted post[/post]​
hatan var abi ben uzun zamandır avast home adition kullanıyorum netten çektim çatır çatır çalışıyor.
 
hades33333

hades33333

Üye
ewt arkadaşım ben neredeyse 1 aydır avast ı kullanıorm... netden çektim, hatta ****** alıp ben de professional yaptım, hiç bi soorun yoq...
 
ibonline

ibonline

Üye
bende avast home edition nu kullanıyordun terfi ettim profesional e keyleri de buldum ama yazık program 1280 gün sonra kendini kapayacak yani daha cok gün var
bence avast en iyidir ;;)
 

brevheartt35

Üye
Originally posted by hades33333@Aug 31 2005, 12:34 AM
ewt arkadaşım ben neredeyse 1 aydır avast ı kullanıorm... netden çektim, hatta ****** alıp ben de professional yaptım, hiç bi soorun yoq...
[post=150133]Quoted post[/post]​
bende avast kullanıyorum daha şimdiye kadar bir problemle karşılaşmadım. sorun senin pc'de
 

the_patriot

Üye
avast ben de hiç sorun çıkarmadı ;;)
 
kubilay212

kubilay212

Üye
aynı bende kullanıyorum inndirdenindirdim hiç bir sorunla karsılasmadım
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
ewet haklsıın
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Awast ın virüs olmadığı halde bazı objeleri virüs olarak görmesi bilinen bir gerçek
dalında başarılı sayılamayacağı da
(Bir antivirüs programı hızı ve sistem kaynaklarını kullanımı ile de başarılı sayılabilir)
Ancak bu hurafe
Awast da çalışan insanlar ve sarfedilen emek karşılıksız kalmasın diye sahtesiliğe karşı geliştirilen basit bir uygulama hepsi bu
Üsteli her programın lisansını aldığınızda bu virüs neden aniden ortadan kalkıyor düşünmediniz mi?
Şahsen asla kullanmam ancak hurafelere karşı araştırma yapmaktan da geri kalmam

Saygılar
 
loverman41

loverman41

Üye
abii hepiniz hatalısınız.misal ben avast kullandım sonra hiç beğenmediğim nod 32 yi bi deniyim dedim avastla produ updateleri temdı nod32 yi bi kurdu tam surum istemedi ama 50 tane de virüs bbuldu yha
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
ben 2 senedir avast kullanıyorum hiç sorun yaşamadım arkadaşlar....
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt