Flash belleğimde autorun.inf virüsü var, freecommander programıyla baktım ve silmeye çalışınca erişim engellendi diye hata alıyorum. Autorun virüs remover aracı ile de denedim, temizlendi diyor ama freecommander ile bakınca hala virüs gözüküyor, cmd den de baktım virüs hala var. Sizce çözümü nedir ?
autorun virüsü pcne de bulaşmıştır kurtulmak nerdeyse imkansızdı eskiden ama şimdi baktım da googlede birsürü çözümü varmış bnm eskiden 2 tane pcmde de vardı bir şekilde silmiştim ama hatırlamıyorum
birde sn xp mi kullanıyorsun yoksa vista mı bunlarda çalışıyo o virüs
o zaman googleye yaz sadece flash için olanını yap olur herhaldearamaya uğraşamam dersen al denetim masasına gir klasör seçeneklerine gel.
Daha sonra görünüm sekmesine tıkla ve bilinen dosya türleri için uzantıları gizle
gizli dosya ve klasörleri göster
Korunan işletim sistemi dosyalarını gizle'yi seç
flash belleğinizi açın autorun.inf dosyasını notepad ile açın
sonunda .exe .com .scr vs. olan dosya(lar) aklınızda tutun
sonra belgelerime ya da bilgisayarıma ya da denetim masasına gir klasörler de usb'ne tikla open kısmında olan dosyayı sil
Yok benim flashta gözükmüyor autorun, sadece freecommander da gözüküyor. Dediğin şeyler zaten işaretli.Tamam şimdi gözüküyor hallettim ama erişim engellendi hatası alıyorum.Şimdi combofix ile deneyeceğim bakalım Bu arada Berat, haklısın. C ve D de birüs varmış. Autorun değil ama AUTOEXEC diye bir dosya, c de de d de de var.
Yok benim flashta gözükmüyor autorun, sadece freecommander da gözüküyor. Dediğin şeyler zaten işaretli.Tamam şimdi gözüküyor hallettim ama erişim engellendi hatası alıyorum.Şimdi combofix ile deneyeceğim bakalım Bu arada Berat, haklısın. C ve D de birüs varmış. Autorun değil ama AUTOEXEC diye bir dosya, c de de d de de var.
c ye ve d ye bulaştıysa hayırlı uğurlu olsun hiçbir dosyayı tutmadan format atmayı dene yoksa çözümü yok galiba bna olunca bn de çok uğraşmıştım combofixle filan ama pek bir faydası olmadı yinede bilmiyorumherşeyi dene sn yinede
galiba bana da olmuştu ilk önce bicimlendırme yap çıkart belleği sonra format at 1 kere başıma geldiğini hatırlıyorum bunu yapmıştım 120gb veri toz olmuştu ne üzülmüştüm varya
galiba bana da olmuştu ilk önce bicimlendırme yap çıkart belleği sonra format at 1 kere başıma geldiğini hatırlıyorum bunu yapmıştım 120gb veri toz olmuştu ne üzülmüştüm varya
galiba bana da olmuştu ilk önce bicimlendırme yap çıkart belleği sonra format at 1 kere başıma geldiğini hatırlıyorum bunu yapmıştım 120gb veri toz olmuştu ne üzülmüştüm varya