autocad win 7 de çalışmıyor

    Konu Sahibi
autocad win 7 de çalışmıyor
en son autocad 2008 xp de kullanıyordum wın 7 geçiş yaptım autocad 2008 kurmak istedim
wın 7 desteklemiyor bir şekli acil olarak orantılı bir şekilde büyütmem gerekiyor
yardımlarınızı bekliyorum
 
autocadin yeni versiyonlarini yukle
 
students.autodesk.com a gir. kayıt ol öğrenci gibi sonrada indir. hem veriyo. işini görür.