Aurelio Fenere Imza Attı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
Aurelio Fenere Imza Attı
<span style="color:#FF0000">Aurelio Fener&#39;e imza attı</span>

Fenerbahçe Kulübü&#39;nde bugün kulüp başkanı Aziz Yıldırım ile görüşme yapan Aurelio&#39;nun menajeri Bayram Tutumlu, kulüpten ayrılırken aptığı açıklamada, Aurelio&#39;nun 1 yılı opsiyonlu, toplam 3 yıllık sözleşme yenilediğini söyledi.

Menajer Tutumlu, Aurelio&#39;yu Avrupa ve Türkiye&#39;den birçok kulübün istediğini belirterek, &#39;&#39;İspanya&#39;dan Şampiyonlar Ligi&#39;nde oynayan kulüpler istiyordu. Ayrıca Fransa&#39;dan Paris Saint Germain, Marsilya gibi kulüpler talipti. Türkiye&#39;den de büyük takımlardan teklifler vardı ama Aurelio, tercihinin Fenerbahçe&#39;de kalmaktan yana olduğunu bana söyledi. O Fenerbahçe&#39;yi tercih etti. Hem Fenerbahçe&#39;yi hem de Aurelio&#39;yu tatmin edecek bir anlaşma yaptık&#39;&#39; diye konuştu.

Bayram Tutumlu bir soru üzerine, Fenerbahçe&#39;nin eski futbolcusu Pierre van Hooijdonk&#39;un da kendileriyle Aurelio&#39;nun Feyenoord takımına gelmesi için temasa geçtiğini ancak onlara da Brezilyalı futbolcunun ilk tercinin Fenerbahçe olduğunu bildirdiklerini söyledi.

Bayram Tutumlu, Aziz Yıldırım&#39;ın istifa edip etmeyeceğiyle ilgili bir soru üzerine de, &#39;&#39;Bu başkanın kararıdır, ona saygı göstermek lazım&#39;&#39; dedi. Bir gazetecinin, &#39;&#39;Fenerbahçe ile başka oyuncu transferi konusunda görüşmeniz oldu mu?&#39;&#39; şeklindeki sorusu üzerine de Tutumlu, &#39;&#39;Fenerbahçe Kulübü, Aziz Yıldırım&#39;ın istifasıyla çalkalanıyor, başka bir görüşme nasıl olabilir&#39;&#39; diye konuştu.
 

jeacona

Üye
arkadaşım bunu daha önce biri konun birinde yazmıştı bunu zaten
 

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
nobre ile aurelio yu karıştırma&#33;&#33;&#33;&#33;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...