Atrix Whatsapp Ve Uygulama Hatası

Sponsorlu Bağlantılar

gokay03

gokay03

Üye
    Konu Sahibi
Atrix Whatsapp Ve Uygulama Hatası
Mrblar atrixim var ve orjinal. Yazilimida hic bi sekilde degistirilmedi.whatsapp da onceleri sesli not gonderip alabiliyordum. Simdi ise tam kayit tusuna basiyorum konustuktan sonra bıraktigimda tel donuyo ve uygulama hata veriyor.format attim her turlu kaldirdim yeniden kurdum olmuyor. Lutfen yardimci olun kafayi yemek uzereyim
 


Fatic

Fatic

Üye
Bende custom rom var bndede ses kaydna bastgmda czrtı sesi gliyor sadece
 
gokay03

gokay03

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu yardimci olabilcek birileri
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
farklı rom yüklemediğine eminmisin ?

ben rom yükleyip geri stoka dönünce bu sorun ortaya çıktı :/
 
jancapt

jancapt

Üye
Aynı sorun bende de var. Ayrıca uygulamalar menüsünde "Bul-Ara" tuşuna bastığımda kapamaya zorla hatası veriyor.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Google search ü güncelledin mi
 
jancapt

jancapt

Üye
Evet. Motorola Wiki Music Player ve skype hariç diğer uygulamaları güncellemiştim... Şimdi CM10.1 kurdum. Maşallah telefon level atladı.
 


Üst Alt