Atrix Bluetooth Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Atrix Bluetooth Sorunu
Selam arkadaşlar, telefonuma herhangi bi başka telefondan bi şey yollamaya çalıştığımda bana kabul et veya reddet butonları gelmiyo ve dosya alımı yapmıyo. Karşı tarafta ise " uzak cihaz bağlantıyı reddetti " yazıyo. Cihazları eşleştirip denedim yine olmadi sorun ne olabilir?
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kesfedilebilir misin?
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Ee yani kesfedilebilirim tabi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ben unutuyorum hep :D diyorum niye gondermiyo sonradan aklima geliyo :) belki sende unutmussundur dedim
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Niye böyleyse ya pişman olucam atrix aldığıma. Bu aralar çok fazla donuyo ana ekran donup duruyo falan
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Pil ve veri yöneticisini bile açamıyorum bazen. Mobil veriyi açınca acayip kasmaya başlıyo
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Oyle olmamasi lazim :hmmm senin makinada bi sorunmu var aceba

- - - Eklendi - - -

Clean master indirip telefonunu temizlesene

- - - Eklendi - - -

Temizlikten sonra telefonu kapatip ac
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Deniyim. Zararı olmaz inşallah

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Görevlerdeki temizleme bölümümü?

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Yaptım , makina bootloader ekraninda 2 kere reset attı 3. sefer açıldı

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Reset atmasi normal degil simdi nasil rahatladimi sistem
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
B*ku yiyodu factory reset yaptım. Bluetooth falan düzeldi ama oyunların sd datasını baştan indirmenin gerek

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Ram booster, clean master tarzı programlar kullanmıcam. Kendi görev yöneticisi yeter

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ram booster kullanma aletin icine ediyo
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Hicbi sey kullanmıcam alternatif olarak. Kernele çok ihtiyacımız var çıksa bi an önce :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Aynen :) ciksada jb ye atlasak
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Çağ atlamak gibi bi şey olucak. O değil de benim makina unlock değil daha ve o kadar yapmama rağmen flaşlamaya korkuyorum ya :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Servise gondendin ya :)
 
Kytos

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Anlamadım? :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Telefonu servise gondermedinmi
 


Üst Alt