atrix 4G mi yoksa htc desiremi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cem_yurukcu

cem_yurukcu

Üye
    Konu Sahibi
atrix 4G mi yoksa htc desiremi
Arkadaşlar Elimde htc desire var.Değişmek istiyorum.Bir ilan sitesine verdim ilanı.takas olarak motorrolla atrix 4g ile takas yapsam!sizce mantıklımı üste bir miktar nakit vereceğim
 


R.A.M

R.A.M

Üye
atrix'in donanımı güçlü ama rom yönünden sıkıntılı diye biliyorum ben olsam desire alırım sense arayüzü hoşuma gidiyor :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Sense arayüzü ağır bir arayüz One X deki gibi çalışmaz her HTC de...Atrix iyidir bence...Rom atmıyor isen..
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
61semih

61semih

Üye
üzerine nekadar vereceğinde önemli tabiki ama atrix e farklı bir launcher ile kullanacaksan al.kendi arayüzü çok kasıyor ve gördüğüm en kötü arayüz.
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Sense arayüzü ağır bir arayüz One X deki gibi çalışmaz her HTC de...Atrix iyidir bence...Rom atmıyor isen..

Ben geçen arkadaşımda kullandım biraz öyle kasmıyor hatta hiç kasmıyor yada ben farketmedim
 
cem_yurukcu

cem_yurukcu

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederim arkadaşlar artix aldım fakat parmak izi okuyucuyu aktif ettim şimdi de iptal edemiyorum yardımcı olabilirmisiniz avaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt