Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
atrix 4G mi yoksa htc desiremi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cem_yurukcu
Üye
Konu Sahibi
atrix 4G mi yoksa htc desiremi
Arkadaşlar Elimde htc desire var.Değişmek istiyorum.Bir ilan sitesine verdim ilanı.takas olarak motorrolla atrix 4g ile takas yapsam!sizce mantıklımı üste bir miktar nakit vereceğim
R.A.M
Üye
atrix'in donanımı güçlü ama rom yönünden sıkıntılı diye biliyorum ben olsam desire alırım sense arayüzü hoşuma gidiyor
MasteLaa
Üye
Sense arayüzü ağır bir arayüz One X deki gibi çalışmaz her HTC de...Atrix iyidir bence...Rom atmıyor isen..