TuRKGuCu
Üye
-
Konu Sahibi
-
şimdiden indiriyorum iznin olursa ekran resimlerinide paylasıyorum
kardeşim yüklediğin rom için teşekürler
cm10 jb den farkı görsel olarak destekleniş daha görsel kurulumu daha kolay
kurdugunuzda hemen sizeuygun bir ag buluyor o agdan sizin hesaba giriş yapıb kurulumu tamamlayıp uygulamalarınızı geri yüklüyor(cm10 jb 4*1 için olanları )sizde bir kere reset liyorsunuz ki tel kendine gelsin
statu bar hosuma gitti dahabir güzel olmuş
kilit ekranın da ayrıyeten (bu çok hoşuma gitti) pencereler açabiliyorsunuz ve buraya kilit ekranın da uygulamalar yerleştirebiliyorsunuz wifi baglantısı daha bir hızlı gibi geldi
eksikleri ise standart olanlar weptob iyibir video kamera(video kullanamassınız demiyorum çünkü ben bu romlarda uva camera yı kullanıyorum çekim kalitesi biraz düşük ama video kayıtı yapıyor hiç olmamasından iyidir)
ekran görüntüleeri ben touchwiz 5 hastasıyım yine cm10 touchwiz5 teması ve apex luncher kullandım bunlarla beraber daha bi güzel oluyor
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şimdilik eksi veya artıları bukadar daha fazlası kullandıkca ortaya çıkar
onlarda eklerseniz sevinirim
saat görselligi ve uygulaması da güzel
Eline sağlık yeni bi romu bizimle paylaştığın için rom guzel duruyor bildirim çubuğu hosuma gitti. Daha yüklemedim zaten 4.x.x yüklememeyi düşünüyorum artık çünkü video çalışmıyor. Cm7 kullanıyorum. İyi forumlar
CM7 Hangi versiyonunu kullanıyorsunuz. Ben CM7 MROM 130113 tarihli olanı kullanıyorum. Gayet stabil gibi. En azından bütün özellikler çalışıyor. Boşta RAM miktarıda 600 MB civarında. Gayet tatmin edici.
Kullandığım romLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbudur
2.3.7 mi ?
abi atrix in yeni bi kullanıcısıyım ama bu rom muhabbetini ve nasıl yükleyeceğimi anlamış değilim.forumun neresine bakmam gerekir acaba :?
arkadaslar bende andorıd 4 surumu olan ve sorunsuz stabıl calısan bır rom arıyorum onerınız ne olur.kurup baya bır kullanacagım cunku.bu arada cıhazım yurtdısı kayıtlı mb860 modelı ona gore soler veya lınk verırsenız sevınırım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?