atom bombası (icat edene...)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
atom bombası (icat edene...)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
asla yapılmaması gereken bişey ama aslında japonlar onu haketti
 
asla yapılmaması gereken bişey ama aslında japonlar onu haketti
Daha doğmamış çocuklarda mı hakketti?Üç beş siyasetçinin cezasını masum siviller ödüyor.
Ayrıca icat edene... demişsin.Yanlış düşünüyon bu konu hakkında einstein ''Ben atomu insanlığa hizmet etmek için buldum. Onlar bomba yapıp birbirlerini yok ettiler.'' sözüyle kendini savunmuştur.
 
Tepkiler: Tuba.Erva

katiliyorum dogmamis cocuklarin ne sucu vardi ?
 

By_AkA

Üye
bunu japonlar asla hak etmedi japon siyasetçiler haketti sadece... ama cezasını biz bile çektik...
 
    Konu Sahibi
o zaman kullanana....
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
adı üstünde siyaset o zaman doğmamış çocuklarını düşünerek siyaset yapacaklardı
zaten japonlarada insan denilmez adamlar cenin yiyor yahu onlara bi bomba daha atılamsı lazım
 

Necmati

Üye
Dünya'nın en büyük bombası daha ne bekliyorsunuz..

Patladığı anda radyasyon yayıyor en uzak yerlere gitmesi için hani size bomba gelmese bile radyasyonu kesin gelmiştir tabi dağılma alanına göre
 

pelın_

Dünya'nın en büyük bombası daha ne bekliyorsunuz..

Patladığı anda radyasyon yayıyor en uzak yerlere gitmesi için hani size bomba gelmese bile radyasyonu kesin gelmiştir tabi dağılma alanına göre

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...