Atom bebekte son durum!

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
yani hediyede gelmiyo ha?
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
çalışıyormu??!
 

cyber

Üye
​çalışıyor ama hediye yok
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın bilgı icin
 
şu saçmalığa biri çözüm bulsun kafa mi buluyor bu nokia adam gibi ya kapandı desin yada düzeltsın sırf bu oyun yüzünden nokia dan uzaklaşıcam biz bunların keyfini mi beklicez
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
ben androide bebek icin geçmemistım yaa.
 

arslanla

Üye
Atom bebek 9 temmuzda açılacakmış. Türkcell ve vodafone un anlaşamaması yüzünden kapanmış. Anlaşma sağlanmış yeniden açılıyor.
 

arslanla

Üye
Mağazada yorumlarda gördüm. Nokia Türkiye duyurmuş.
 
İnşallah asparagas değildir
 
bir arada 20 haziran muhabbeti vardı
 
Bu durum bana belleyi hatırlattı şu gün gelecek bu gün gelecek yok gelmeyecek
 


burada yazıyor aynen..zaten bütün çirkeflik turkcellden çıkıyor kesin Onlar nifak sokmuştur işin içine
 
ben nokia Türkiye facebook sayfasına baktım ama bununla ilgili bir yazı bulamadım..Acaba uydurdu mu diye düşünüyorum.kendi kaybeder..aksi olursa milletten sağlam küfür yiyeceği aşikar
 
ben nokia Türkiye facebook sayfasına baktım ama bununla ilgili bir yazı bulamadım..Acaba uydurdu mu diye düşünüyorum.kendi kaybeder..aksi olursa milletten sağlam küfür yiyeceği aşikar

iyi de twitter yazıyo facebook değil
 
iyi de twitter yazıyo facebook değil
twetter yazıyo twitter bile değil yani görememen normal. Twetter daymış. şaka bi yana hala bebekten umudunuz var mı sizin ?? Herkes hilesi var hilesi var dedi noldu patladı. bu aynı ttnet'te adil kullanım var ama ben 300-500 gb indiriyorum hızım düşmüyo denilip, ttnet'in bu laflardan sonra adil kullanım kotasını uygulamaya getirmesi gibi birşey oldu