Atom bebekte son durum!

mağaza daki yorumlara baktım biri kafadan 20 haziran yazmış yani kısaca kafa bulmuş oyun hala kapalı bence kapandı açılmaz daha
 

lolaman

Üye
Kürtajın yasaklandığını duydular ondandır
 
Tamamen kapattılar da,sorun var diye oyalıyorlar sorun falan yok aslında,maksat artık yararlanılmasın
 
başka oyun yokmu beyler buna benzer
 

jetiks

Üye
dün sabah bana 9-13 arası konuşma geldi kapanmadan önce oynamıştım galiba yavaş yavaş açılıyor
 

25umit05

Üye
atom bebek tamamen sona erdi eskiden kendi kendine hediye geliyodu ama bu gün gelmedi malesef
 
nokia milyonlarca müşteri kaptı o yüzden mailleri dikkate almıyo sadece arayıp geçiştiriyo sinirlenmemek elde değil
 
bu oyun bitti artık açılmaz..geçmiş olsun..iyi faydalandık gene de..
 
bencede iyi faydalandık son 1 ayda 836 mb harcamışım borumu
 

jdmsaint

Üye
Kontör olmadığı için rahatlıkla kota bitene kadar kullanıyodum. Günde 100mb kullanyodum.100x30 = 3 GB Yapıyor sanırım + 50 sms den aşağıya inmiyodum ordanda 1500 sms
 
Kontör olmadığı için rahatlıkla kota bitene kadar kullanıyodum. Günde 100mb kullanyodum.100x30 = 3 GB Yapıyor sanırım + 50 sms den aşağıya inmiyodum ordanda 1500 sms

100 mü ? 50mb olacak orası


- - - Eklendi - - -

aynen hala ses yok 1 ay olacak ümidimizi keselim beyler oyun kül oldu ben telefondan kaldırıyorum açılırsa zaten tekrar kurarım
 
başlık süper.


kalp atışları da düzelmiş, sorun kalmadı
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
açılıyo mu?