Atilla İLHAN' ın 3. Şahsın Şiiri ~~

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Atilla İLHAN' ın 3. Şahsın Şiiri ~~
Gözlerin gözlerime değince
Felaketim olurdu,ağlardım
Beni sevmiyordun,bilirdim
Bi sevdiğin vardı,duyardım
Çöp gibi bi oğlan,ipince
Hayırsızın biriydi fikrimce
Ne vakit karşımda görsem
Öldüreceğimden korkardım
Felaketim olurdu,ağlardım
Ne vakit Maçka'dan geçsem
Limanda hep gemiler olurdu
Ağaçlar kuş gibi gülerdi
Sessizce bir cigara yakardın
Parmaklarımın ucunu yakardın
Kirpiklerini eğerdin,bakardın
Üşürrdüm,içim ürperirdi
Felaketim olurdu,ağlardım
Akşamlar bir roman gibi biterdi
Jezabel kan içinde yatardı
Limandan bir gemi giderdi
Sen kalkıp ona giderdin
Benzin,mum giderdin
Sabaha kadar kalırdın
Hayırsızın biriydi fikrimce
Güldü mü cenazeye benzerdi yüzü
Hele seni kollarına aldı mı
Felaketim olurdu ağlardım...
 


yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
hayırdır bu gün hep şiir paylaşıyorsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
hıım anladım .paylaşımlar için teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
-efşan

-efşan

Üye
Teşekkürler Fatoş.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
516
DarkredBlue61
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Furkan Emekli
Cevap
0
Görüntüleme
465
Furkan Emekli
Emrevitus
Cevap
0
Görüntüleme
579
Emrevitus


Üst Alt