ATATÜRK Pc Tema-!!

1lesme

Üye
Cok süpermiş tema allah razı olsun kardes

Benim Gibi Bir ülkücüyede bu tema yakışır

selametle =)
 

onur__01

Üye
admin gardaş ellerine sağlık.çok güzel bir tasarım.

--------------- Ekleme ---------------

ama kurulumu hakkında hiç açıklayıcı olamamışsın
 

oovoo

Üye
sağol kardes insallah emegın kadar guzel olmuştur....
 
kardeş bizimki windows 7 ultimate bi sorun olurmu :S
 
elıne saglık kardes guzel olmus tesekurler
 

caddar55

Üye
ŞİFRE:
 
rar şifresi hanqi resimdeki anlamadım rar şifresi hatalı diyo yardımcı olurmusunuz recep ivedik resmindeki sitenin ismini kullandım olmuyo!!!
 

tired66

Üye
rar kodu anlaşılır değil bana acilen tam olarak yazar mısın?
 
hay senin ellerin dert görmesin emeğine sağlık rar şifre sorunu olan arkadaşlar rarı çıkarmadan önce çift tıklarsa şifre sağda yazılı olacak. hayırlı paylaşımlar.

--------------- Ekleme ---------------

 
arkadaşım paylaşm cok güzel ama ben bi türlü beceremedim bunu bu tema programıyla atatürk temasının ne alakası var ki o programda sectiğin temayı bende sectim simsiyah bi tema cıktı atatürk teması fln gözükmüo bi ayrıntılı cvp yazarsan sevinirim
 

cabbarim

Üye
güzel ama bendede açılmıyor kara bi tema çıkıyor ordaki
 
Eline sağlık kardeşim
Çok güzel paylaşımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 

tchartel

Üye
Kardeşim Ellerine Çok güzel bir çalışma