ATATÜRK Pc Tema-!!

itom

Üye
süper ya tebrikler
 

micpass

Üye
blader rar şifresi ne bunun bi türlü bulamadım bide dosyada hata oluşuyo nod 32 engelliyomudur????
 

raynlife

Üye
eLlerine saqlıqqqq dai süperr tşk. :x
 
kardes sen en iisi su rar sifresini yazda bizde kolayca yapalım
 

erol01

Üye
arkadaslar dosyanın dur site adı yasak mı degılmı bıllmedıgın ıcın yazmak ıstıyorum indiren arkdaslar magdur olmasınlar diye....!

--------------- Ekleme ---------------

iriturli. com basına www koymayı unutmayın
 
Paylaşımdan Dolayı Teşekkürler...
 

turk4040

Üye
AlienGUIse nasil accazki onu beceremedim bi turlu
 
winrar şifresi ne diyoruz sana baksana
 
temalar güzel paylaştıgın için saol
 

Feel It

Üye
temayı kendin upload edebilirdin iriturli.com sanki reklam gibi olmuş biraz emek verip kendin eklesen...
 

ThaSkc

Üye
saol kardes bu paylasımın cok güzel
 

CAMMES

Üye
Ya ben bişey anlamadım nası kuruluyo bu ne yüklüyo nede başka bi gelişme vat
 
Tema çok güzel ama google falan bizde de öyle mi olcak recep ivedikk ??? Normal google ise direk indirip kurayım pc me ya. Çok hoşuma gitti bu tema