rar şifresini verdimya ne küfür edip duruyorsunuz::. Siz görmüyorsanız benim suçum değil::. Ve bir emeğe çok güzel karşılık veriyorsunuz::. Aslında böyle kendini bilmez bir kaç densiz yüzünden insanın hiç bir şey yapası gelmiyor::..
eline saglık taner ama sıfre sıtıyor nasıl yapacagız sıfreytı de verebılrı mısın ayrıca tema cok guzel kullanmak ısıtyorum cevap verırsen sevınrım........
--------------- Ekleme ---------------
alşne saglık kardes cok guzel olmus allah razı olsun senden ben de boyle bır sey arıyordum sıfre ısını hallettım) senden yenı paylasımalr beklıtoruz ......