Atatürk Kosesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Atatürk Kosesi
mukemmel olmus
cok guzel ve ince bir dusunce
emegi gecen herkese cook tesekkurler
bi tanesiniz
 

BOSCH

Üye
evet güzel olmuş
ama çok altta duruyor konu dışının üstünde olsa daha dikkat çekecek
çook sonra fark ettim Atatürk köşesini
 

tofy

Üye
arkadaşlar herşey sizler maxicepliler için
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Arkadaslar Çalısmaya Devam Ediyoruz..

Daha bu hiç bir şey
 

G_Unit

Üye
coq güseLL oLmus eLinize sağLık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...