Öneri Asus Zenfone Bir Daha Tövbe

Sponsorlu Bağlantılar

T3KKRAL

T3KKRAL

Üye
    Konu Sahibi
Asus Zenfone Bir Daha Tövbe
12-02-2017 tarihinde faturaya ek aldığım Asus Zenfone 3 telefonum 20 - 25 gün kullandıktan sonra ne hikmetse telefon kulaklık takılıymış gibi yaptı . Vardır bir keramet deyip garantiye gönderdim 05-03-2017 tarihinde . Telefon servisin eline 07-03-2017 ulaşmış . Ben 13 Martı galiba ilk aradığımda ürünü destek asus dan takip ettim onarımda yazıyor durum nedir diye ? Müşteri hizmetleri telefonda söylediği aynen bu ''Yusuf bey 8 Mart itibari ile telefonunuzda anakart hatası nedeniyle değişim kararı verilmiş . Değişim raporu veya telefon sıfırı en kısa sürede tarafınıza gönderilecek dedi . '' teşekkür ettim kapattım telefonu . İyi güzel uğraştırmıyorlar dedim başladım beklemeye . Aradan 4 -5 gün geçti gelen giden yok . Tekrar aradım dedim telefon ne oldu . Aynen yukardaki cümleleri tekrarladılar . Ama bakın kendiniz söylüyorsunuz ayın 8 verilmiş işte değişim kararı neyi bekliyorum ,sonuçta telefon bu dedim. Öyle böyle derken 1 nisan 2017 de tekrar aradım ne oldu telefon : Müşteri hizmetleri bu sefer beyefendi telefonunuz bu zaman kadar gelmesi lazım işte bakayım edeyim . Baktı etti aynı cümleleri söyledi ve artı olarak ilk defa [email protected] a mail atmamı gerektiğini daha fazla yardımcı olamayacağını söyledi. Tabi hemen attım maili seri numarası imei falan yazdık ne oldu telefon dedik. Sonuç yine hüsran :)

İşin özeti yasal süreci başlatmayacağım . Telefon geldiğinde şöyle bir güzel atomlarına ayırıp youtube yükleyeceğim . Sağlamlık testi yapacağım . Zenfone 2 de aldım ondada hat sorunu vardı değişim verdiler ,Vatandan almıştım para iadesi istedim çek verdiler orda uğraştım ettim bir sürü . Şimdi zenfone 3 alıyorum yine sorun . Bir daha tövbe ne arkadaşlarıma ne de bir başkasına zenfone al onu bekle derim .

Telefonun faturası aldığım tarih :



Destek asus sayfasında servis takibi görüntüsü




1 Nisan da attığım mailin cevabı . Hizmet politikası en geç 48 saat sonra cevaplıyorlarmış .En erken herhalde :D
 
Son düzenleme:


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Geçmiş olsun, iyi forumlar dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: T3KKRAL
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Asus Servis Konusunda oldukça berbat Asus Notebook'umu arıza için gönderip geri geldiğinde Notebook ile beraber gönderdiğim Orjinal Koruyucu Kılıf bile geri gelmedi (Resmen Çalmışlar) Notebook'un geri geldğine dua ettim bir daha Asus'a Bulaşmam Bende.
 
  • Beğen
Tepkiler: T3KKRAL
T3KKRAL

T3KKRAL

Üye
    Konu Sahibi
Temennileriniz için teşekkürler . Notebook ta bu kadar kötü servisleri olduğunu bilmiyordum . @TheNightMare. size de büyük geçmiş olsun .

Edit : Bu arada hala bir gelişme yok . Tüketici hakem heyetine gittim . 2,5 - 3 ay süreceğini süreceğini söylediler ,dosdoğru ilgilenmediler . Zaten o süre zarfında telefon gelirmiş yerine bana akıl veriyo . Terslikler beni mi buldu bu ara anlamadım gitti . Nefret ettim bürokrasiden
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Temennileriniz için teşekkürler . Notebook ta bu kadar kötü servisleri olduğunu bilmiyordum . @TheNightMare. size de büyük geçmiş olsun .

Edit : Bu arada hala bir gelişme yok . Tüketici hakem heyetine gittim . 2,5 - 3 ay süreceğini süreceğini söylediler ,dosdoğru ilgilenmediler . Zaten o süre zarfında telefon gelirmiş yerine bana akıl veriyo . Terslikler beni mi buldu bu ara anlamadım gitti . Nefret ettim bürokrasiden
Teşekkürler umarım en kısa sürede Sorununuz çözülür.
 
  • Beğen
Tepkiler: T3KKRAL
minoo

minoo

Üye
Sorun çözüldü mü?
 


Üst Alt