Telefon Tavsiyesi asus zenfone 6 mı, huawei ascend g7 mi??

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    8

bulsssss

Üye
    Konu Sahibi
asus zenfone 6 mı, huawei ascend g7 mi??
İki telefon arasında kaldım. Cihazların artı eksi yönleri ile neden tercih edilmesi veya tercih edilmemesi gerekir diye deneyimli kullanıcılardan yardım bekliyorum.

Oyun oynamayı sevmiyorum. Telefonda hiç oyun oynamam. Bunun dışındaki işlevlerle ilgilenirim. Bunu göz önüne alarak yorum yapınız. Saygılarımla.
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
G7 çünkü oyun konusunu belirtmişsiniz. Biraz daha beklerseniz MAte 7 satışı başlayacak :oke: belki
 
  • Beğen
Tepkiler: bulsssss

bulsssss

Üye
    Konu Sahibi
t
G7 çünkü oyun konusunu belirtmişsiniz. Biraz daha beklerseniz MAte 7 satışı başlayacak :oke: belki
teşekkürler. sanırım gorilla glas g7 de yok baktım göremedim belki bilgisi yanlıştır. asusta varmış. çok gerekli bir şeymidir günlük normal kullanım açısından düşünürsek. Mate 7 ye baktım şimdi beklenecek telefonmuş. onda mesala gsm arena gözüme gorilla glas çarptı ve 6 inç. 5.5 ve 6 lık telefonları seviyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Evet 6 Ocak bilgisi teyide muhtaç olsa da belirteyim Mate 7 satış tarihi olarak konuşuluyor. İnanın değerli arkadaşım düşme durumları öyle gerçek hayata pek uyum sağlamıyor. Gorilla Glass için şahsi düşüncem bu, olursa iyi olur ama olmazsa da üstelemem yerinizde olsam.


Asus Zenfone 6 mükemmel denilecek kadar güzel bir telefon bence tabi, Fiyat ve getirdikleri açısından, Intel işlemci mimarisi gerçekten parasının hakkını veriyor. 4 -5 adet cihaz ayarladım çevremde alanlar oldu şimdilik bir şikayetim olmadı.

G7 için şarj konusu sıkıntılı olduğu son günlerin konuşulan konularından olduğunu küçük bir Google amca araması ile öğrenebilirsiniz.

Keyifli Forumlar
 

bulsssss

Üye
    Konu Sahibi
Evet 6 Ocak bilgisi teyide muhtaç olsa da belirteyim Mate 7 satış tarihi olarak konuşuluyor. İnanın değerli arkadaşım düşme durumları öyle gerçek hayata pek uyum sağlamıyor. Gorilla Glass için şahsi düşüncem bu, olursa iyi olur ama olmazsa da üstelemem yerinizde olsam.


Asus Zenfone 6 mükemmel denilecek kadar güzel bir telefon bence tabi, Fiyat ve getirdikleri açısından, Intel işlemci mimarisi gerçekten parasının hakkını veriyor. 4 -5 adet cihaz ayarladım çevremde alanlar oldu şimdilik bir şikayetim olmadı.

G7 için şarj konusu sıkıntılı olduğu son günlerin konuşulan konularından olduğunu küçük bir Google amca araması ile öğrenebilirsiniz.

Keyifli Forumlar
Teşekkürler kardeşim. g7 metal kasası çok şık duruyor. zenfone 6 da dediğiniz gibi ayrı güzel ve fiyat olarakta uygun. Şu an nokia 500 kullanıyorum. Sıradan bir dokunmatiği var. Değişmek istmemin tek sebebi gözlerimi yoruyor yazarken 3.2 dar ekran. Bu yüzden geniş ekranlı böyle telefonlar bakıyorum ve bu iki telefonu çok beğendim. Bakalım önümüzdeki günlerde belli olur tercihim. Eyvallah.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler kardeşim. g7 metal kasası çok şık duruyor. zenfone 6 da dediğiniz gibi ayrı güzel ve fiyat olarakta uygun. Şu an nokia 500 kullanıyorum. Sıradan bir dokunmatiği var. Değişmek istmemin tek sebebi gözlerimi yoruyor yazarken 3.2 dar ekran. Bu yüzden geniş ekranlı böyle telefonlar bakıyorum ve bu iki telefonu çok beğendim. Bakalım önümüzdeki günlerde belli olur tercihim. Eyvallah.
Rica ederim bir süre bende Mate 7 kullanabilirim :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: bulsssss


Üst Alt