ben klavyeli olanını aldım çok memnunum sıkıntısız çalışıyor gayet hızlı aynı zamanda ıpod touch 4 kullanıyorum onun retina ekrana alıştığım için tabletin çözünürlüğü biraz düşük görünüyor gözüme sen retinalı bir ekran kullanmadıysan belki farketmezsin bile okadar rahatsız edici değil yani
şarjı çok iyi 8 saat gidiyor nete bağlıyken türkcell 3g ile
eğer klavyesiz olanı almayı düşünüyorsan 200 tl farkla klavyeliyi almanı öneririm şarj kousunda çok rahat edersin ayrıca stand işinede yarıyor klavyeyi taktınmı netbook gibi kullan çok işlevsel klavyesi ve harici olarak klavye satılmıyor yani daha sonra alırım diye düşünüyorsan bulman çok zor almışken klavyeliyi al bence başka sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin