Asus TF300TG-1K136A iyimidir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elaziz031

Üye
    Konu Sahibi
Asus TF300TG-1K136A iyimidir
bu ürünü satin alacagim kullanan varmi
 


nadir_89

nadir_89

Üye
ben klavyeli olanını aldım çok memnunum sıkıntısız çalışıyor gayet hızlı aynı zamanda ıpod touch 4 kullanıyorum onun retina ekrana alıştığım için tabletin çözünürlüğü biraz düşük görünüyor gözüme sen retinalı bir ekran kullanmadıysan belki farketmezsin bile okadar rahatsız edici değil yani
şarjı çok iyi 8 saat gidiyor nete bağlıyken türkcell 3g ile
eğer klavyesiz olanı almayı düşünüyorsan 200 tl farkla klavyeliyi almanı öneririm şarj kousunda çok rahat edersin ayrıca stand işinede yarıyor klavyeyi taktınmı netbook gibi kullan çok işlevsel klavyesi ve harici olarak klavye satılmıyor yani daha sonra alırım diye düşünüyorsan bulman çok zor almışken klavyeliyi al bence başka sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin
 
nadir_89

nadir_89

Üye
Retina sadece ipad de var diye biliyorum ama
Benim tabletin klavyesinde usb var flash hdd mouse klavye vs baglaniyor ayrica fat32 ve ntfs yi destekliyor
Dock data dan baglandigina gore o girisi usb ye ceviren bir kablo vardir galiba
Hdmi dan usbye ceviriciler var ama nekadar calisiyor bilemiyorum
Dock lu olani alirsan ayrica bisey almana gerek kalmayacak yani usb var uzerinde

Mesaj kutun dolu öm gonderemedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt