Yaş 18 kardeşim. ben parçaları tek tek alıcam ve direk kullanmak gibi bi problemim yok. sadece iyi bir anakart ve iyi bir işlemci tavsiyesi istiyorum. power ise önemli değil onuda alıcam yani sırayla yeni bir kasa toplıcam. kullancağım kasa , hdd ve optik sürücüm var. işlemci, power , ekran kartı ve anakart alıcam sadece.